ik ben katholiek, gewoon god met een baard, die enequote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Ascendancy het volgende:
God is niet lief. Kijk eens in de geschiedenisboeken
Welke God trouwens? Zeus?
Een waar katholiek beeld zijn God niet af.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben katholiek, gewoon god met een baard, die ene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Je woont vast naast die lui uit gooise meisjes op reisquote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Klonk het volgende:
Als goed en braaf Limburgs katholiek, snap ik dat alles een reden heeft, U zult best begrijpen waarom we oorlog hebben en geen vrede, dat vind ik allemaal goed.
Maar een ding begrijp ik niet, waarom, waarom lieve God heeft U een stelletje idioten karaoke laten uitvindenTerwijl ik dit schrijf had ik gewoon lekker willen slapen, en ik heb zelfs braaf tot U gebeden, zoals elke avond.
Maar helaas, het was even na 10 uur toen een paar huizen verderop de karaoke machine tevoorschijn werd gehaald, en aangezien U voor prachtig weer heeft gezorgd op iemands verjaardag staat dat godvergetenhoerepokkeding nu buiten en zijn een hele kolonie bezopen Limburgers nu uit volle borst mee aan het zingen...
Kunt U, god almachtig enzo, mischien zorgen voor een lokale blikseminslag zodat dat ding, gewoon met een luide klap naar de klote gaat, zodat iedereen lekker rustig kan gaan slapen.
Amen...
ik heb liever een lontje van een V2 ofzo, heb je die ook liggen ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef remlof het volgende:
Ik steek een kaarsje voor je aan Klonk, misschien helpt dat.
Dan moet ik gaan graven, er ligt geoeg hier rondom Arnhemquote:Op zondag 24 mei 2009 00:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb liever een lontje van een V2 ofzo, heb je die ook liggen ?
Remlof sterft in dienstquote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan graven, er ligt geoeg hier rondom Arnhem
Ik ben zo blij dat ik niet naar Funk the System outdoor ben gegaan vannachtquote:
gewoon even naar dat zweefvliegveld langs de a50 gaan, vliegtuigje jatten, zooi babypijltjes aanvast maken, ongeveer richting het zuiden mikken en dan aanstekenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan graven, er ligt geoeg hier rondom Arnhem
Die zijn nu nat! Haha!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet naar Funk the System outdoor ben gegaan vannacht
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Ascendancy het volgende:
God is niet lief. Kijk eens in de geschiedenisboeken
Welke God trouwens? Zeus?
Ja Klonk, wat heb je op?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon even naar dat zweefvliegveld langs de a50 gaan, vliegtuigje jatten, zooi babypijltjes aanvast maken, ongeveer richting het zuiden mikken en dan aansteken
niets, creatief geest, had ik maar wat op, was ik mischien makkelijker in slaap gevallenquote:
quote:
De heilige FSM!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben katholiek, gewoon god met een baard, die ene
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |