Staat niet in de schaduwquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
Donnie Darko begint om half 12 slimmerikDat is pas een goed film
Met de stem van Clint Eastwood die ook Tom Hanks doet maar nu Harry Dean Stanton ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:27 schreef Lundegaard het volgende:
Een Duits-Frans-Britse film uit 1984 verdient niet beter. Vind het trouwens nog een te mooi tijdstip. Zulke films horen op de ARD uitgezonden te worden, na vier uur snachts.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:36 schreef Stephan1237 het volgende:
The Dark knight is de beste film ooit dus geen terechte klacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Goede grap...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:36 schreef Stephan1237 het volgende:
WOAR?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
Geil.quote:
Gordijnen dicht, telefoon eruit, brie en crackers!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef CAPS. het volgende:
Het lijkt me wel een typische nachtfilm: lichten uit, wijn erbij..
Telefoon niet, ik word niet zo vaak 's nachts gebeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, telefoon eruit, brie en crackers!!
Consensual?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:58 schreef Terpentin07 het volgende:
En later in missionaris standje *@#**
Dus ik hijg altijd naar de verkeerde mensen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Telefoon niet, ik word niet zo vaak 's nachts gebeld.
zodirect op onze eigen campingzender, ben benieuwd.quote:Rob Roy (1995)
259 stemmen | gemiddelde 3,08
Verenigde Staten
Drama / Actie
139 minuten
geregisseerd door Michael Caton-Jones
met Liam Neeson, Jessica Lange en John Hurt
In de Schotse Hooglanden, rond het jaar 1700, probeert Rob Roy om zijn kleine dorpje een betere toekomst te bieden. Hij leent geld van de adel om zo vee te kunnen kopen, waarmee hij kan fokken. Zo wil hij een aandeel in de veemarkt verkrijgen. Wanneer het geld van hem gestolen wordt is hij gedwongen om een soort Robin Hood-bestaan te gaan leven, om zo zijn familie te redden.
zaterdag 23 mei, 0:40 uur op TV (SBS6)
Ja die is wel goed. Alleen zielig dat ie op het einde sterft.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zodirect op onze eigen campingzender, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt spannend joh.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zodirect op onze eigen campingzender, ben benieuwd.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja die is wel goed. Alleen zielig dat ie op het einde sterft.
fokkers die doodgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:
Bijrol gehad in Deep Throatquote:Op zondag 24 mei 2009 03:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar ken ik die kerel uit de OP nou toch van...?
Wat een onvoorstelbaar kortzichtige en tenenkrommende jeuk-opmerking. Ga jij maar lekker een Hollywood-pulp filmpje kijken of zo. Da's meer jouw niveau.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:27 schreef Lundegaard het volgende:
Een Duits-Frans-Britse film uit 1984 verdient niet beter. Vind het trouwens nog een te mooi tijdstip. Zulke films horen op de ARD uitgezonden te worden, na vier uur snachts.
Wow, dat jij zo veel frustratie uit je toetsenbord gepeurd krijgt om half vier in de nacht..quote:Op zondag 24 mei 2009 03:21 schreef Oldbie het volgende:
agossie, weer iemand die zijn mening op wil dringen.
En dan vooral zeiken als een christen opkomt voor zijn mening
Bedankt voor de Kickquote:Op zondag 24 mei 2009 09:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow, dat jij zo veel frustratie uit je toetsenbord gepeurd krijgt om half vier in de nacht..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
Welches film?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:11 schreef Siniti het volgende:
En vandaag begint de beste film aller tijden pas om half twaalf
Is dat niet dat kanaal dat na MediaMarkt 1 komt?quote:
die kanaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat die kanaal dat na MediaMarkt 1 komt?
Ik weet het ineens weer: Secret Window!quote:Op zondag 24 mei 2009 03:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar ken ik die kerel uit de OP nou toch van...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |