Positiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ja, niet als in 150 euro ofzo...
Dank je, dan ga ik daar eens kijken
Was dat een positiejas of een gewone?
Okequote:
Maar eerst zorgen dat er iets te eten is!quote:
ja in R'dam zit er sowieso een, weet eigenlijk niet of ze ook elders zitten inmiddels. Maar je kunt tegenwoordig dus ook voor NL gewoon online bestellen bij de webshopquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
whaha huup ik wist niet eens dat new look in nederland zat.
das goed om te weten, want ze hebben dr van die relaxte broeken
Ik heb er zat vandaan hoor, Wehkamp, tijdens de zw.schap van Améliequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef mefke79 het volgende:
het-is-mij, ik ken het alleen van de wehkamp. Hadden ze tijdens mijn zwangerschap niet geloof ik, maar laatst zag dat ze het wel hadden. Succes met zoeken.
Heb je al op Marktplaats gezocht? Daar staan bij de positiekleding ook wel broeken in kleinere maten, wellicht zit daar iets bij.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:23 schreef Jeetjejom het volgende:
Het probleem is dat ik een heel klein maatje in broeken heb (confectiemaat is 32, jeansmaat 25/26) en het is nogal vrij moeilijk om zoiets een beetje betaalbaar te vinden. Heb er bij Jorja 1 gekocht maar 70 euro voor een broek vind ik eigenlijk een beetje te gortig.
En Bonprix, HM, Otto, Wehkamp, enz, enz beginnen meestal pas met positiebroeken in 38 (heel soms 36) en dat past me gewoon echt niet
Dank voor de tip! Snel even kijken. Wel meer winkels hebben uvk. Net een strakke zwarte jeans en een lichtgroen tuniekje van Mamalicious gekocht bij mamaenkids met flinke korting, in totaal 55 euro. Ik peins er niet over om de volle mep te betalen, maar wil wel leuke kleding. Ik verbaas me erover hoeveel leuks er is. Je hoeft er niet als een troela bij te lopen als je zwanger bent!quote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef mefke79 het volgende:
Dames, opruiming in de e-shop van Esprit! Mooie en fijne broeken voor niet te veel geld. En in diverse lengte- en breedtematen. Ik heb de vorige keer in een broek van Esprit gewoond.
esprit heb ik gekeken, daar komen al mijn broeken vandaan zo ongeveer. maar behalve dit shirt is alles effen, (en deze vind ik niet mooi, maar is qua stijl wel wat ik bedoel).quote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef mefke79 het volgende:
p_iglet, al bij Esprit gekeken? oa zoiets [ afbeelding ]
En Noppies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prenatal, online momenteel 11 euro
De prenatal bij jullie is ook miniquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef maffemuts het volgende:
Hier (regio 079) is zooooo weinig leuks te vinden... miss etam heeft de mamalijn weggedaan, C&A, V&D idem,alleen H&M met een minicollectie om te janken en prenatal met een collectie om te janken zijn nog overNu dus voornamelijk maar online bij gebrek aan tijd om elders te shoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |