abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95780997
Zit hier iets tussen voor je Piglet?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95781104
niks niks en niks, blijkbaar moet je of met effen shirts, of nog beter met bloemetjes gordijnen of mega veel touwtjes rond gaan lopen zodra je zwanger bent.

de shirts die ik nu heb zijn van mama licious, en enkele effen voor ergens onder van de hema, maar daar kan ik met korte mouwen ook weinig geschikts vinden.

ow ja nog een eis... geen WIT...
als dat al schoon is na het ontbijt en fietsen naar het werk, dan is het op het werk wel binnen 5 minuten smoezelig.

poppedein ik ga daar nog eens kijken.
pi_95781194
en stretch niet zwangerschapskleding in een maatje groter??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95781341
dat valt niet lang genoeg helaas, of dan weer zo breed dat het niet meer mooi staat... een voorgevel die flink groeit + een beginnend buikje vragen best wat lengte, en maat je 36 had ik al niet.
en op het werk moet ik regelmatig door/op mijn knieën en op de fiets ergens heen, een blote rug is echt niet gewenst.
pi_95781358
Ow ik had zo'n leuke winkel toen gezien..ff kijken of ik die nog weer kan vinden voor je
  woensdag 20 april 2011 @ 21:57:22 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_95781671
p_iglet, al bij Esprit gekeken? oa zoiets

En Noppies?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95781676
Is dit wat voor je?

pi_95782250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef mefke79 het volgende:
p_iglet, al bij Esprit gekeken? oa zoiets [ afbeelding ]

En Noppies?
esprit heb ik gekeken, daar komen al mijn broeken vandaan zo ongeveer. maar behalve dit shirt is alles effen, (en deze vind ik niet mooi, maar is qua stijl wel wat ik bedoel).
En ik vind 35-40 euro voor een t-shirt, gewoon echt belachelijk!!

mrien ik ga die site eens bekijken. Die zwarte en blauwe vind ik wel mooi, en ik zocht nog een zwart shirt.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:09:34 #234
100412 mefke79
komt goed!
pi_95782406
p_iglet, dan zou je even bij de wehkamp moeten kijken, hebben ze ook esprit, maar daar is het eerder in de opruiming. Ik vind het ook duur hoor, maar ik ben er wel achter dat goedkoop soms ook duurkoop is, dus dan maar zo.
pi_95782794
Ze zijn nu ook afgeprijsd zag ik :)
pi_95783236
de wehkamp site had ook niets :{

Ik ga op de site van mrien nu 2 shirts bestellen, die zwarte en blauwe en nog een hempje voor in de weekenden.. Maar even afwachten of het qua maat past want ze hebben niet alles meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95783331
Jij woont in Rotterdam toch? Misschien bij Future Maman aan de Korte Hoogstraat 18. Daar heb ik toen ik zwanger was van Lotte mijn trouwkleding gekocht en daar hadden ze ook heel veel nette dingen vond ik toen
pi_95783476
Deze is ook nog wel aardig van bonprix
pi_95783698
ik woon in den haag, maar moet in rotterdam afstuderen, en daar voor die tijd nog wel een paar keer zijn voor gesprekken enzo, dus dat is best haalbaar. Die future maman winkel ken ik niet, daar ga ik eens naar kijken. Dankje!

Dat streepjes shirt is zeker leuk, vooral als je een beschaafde cupmaat hebt zoals deze dame.
Ik kan in zo'n shirt zwanger door voor lolo ferrari. Echt geen porum.
pi_95783838
Lol :D

Het is een fijne winkel vond ik zelf, bovenin hadden ze trouwmode, maar beneden gewoon allemaal positiekleding. Ze hielpen er ook erg goed, wie weet :)
  woensdag 20 april 2011 @ 22:38:15 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_95784055
ooooo en ik vond drie winkel juist zo enorm tegenvallen! Raar he, dat dat per persoon zo kan verschillen.
pi_95784104
Als ik de foto's van pepijn's zwangerschap terugkijk kwam toen met een week of 32 eindelijk mijn buik voorbij mijn borsten. Nu gaat dat niet heel veel eerder zijn vrees ik.

dat is fijn als ze er goed helpen. Bij de noppies winkel in rdam hielpen ze laatst ook ontzettend goed. Dat ik de dame compleet tot wanhoop dreef en uiteindelijk met 1 broek en zonder shirt/vestje de deur uit ging, lag in ieder geval niet aan haar hulp. Zij verzuchte na ruim een half uur dingen aanreiken/passen/uitleggen uiteindelijk "jemig zelden gehad dat iemand zo ongeschikt is voor de meeste zwangerschapsmode"

hahaha mefke, gelukkig verschillen smaken en meningen. Ik ben benieuwd.
pi_95784470
Heb je al op Marktplaats gekeken voor zo'n net pakje?
Ik vind dat je groot gelijk hebt en dat er bijna niets leuks te krijgen is. Heb wel bij H&M wat lange stretchdingen in een grotere maat gehaald (geen positiemode dus) en dan maar hopen dat ik er nog een tijdje mee kan. Anders past 't na de bevalling vast wel goed. :')
pi_96302030
Voor de liefhebbers!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_109805708
Even een flinke shop! :P
pi_109805916
:D handig!
pi_109806447
:o Ik zag die sampelsale, issie van mei 2011 :'(

Ik ben op zoek naar goedkope zwarte leggings (max 10,- ps)
Iemand ideeën?
pi_109806489
Prenatal, online momenteel 11 euro :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109806674
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prenatal, online momenteel 11 euro :Y
^O^ Bedankt!
pi_109808898
ik heb de mijne van de H&M, ook heel fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')