quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heb de joggingbroek net besteldKomt dinsdag binnen, woensdagavond zwangerschapsgym, kan ik 'm mooi uitproberen
Je kunt bij de Hema ook online bestellen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
ik heb geen ervaring met welke wel verstevigd zijn en welke niet enzo en ik weet ook niet wat je echt zoekt (string, slip, knicker) maar zo snel vind ik dit:quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een suggestie van waar ik (het liefst online) zwangerschapsondergoed kan kopen? En van die echte met versteviging erin? Ik krijg het even niet gegoogled.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er dus al eentje en dat was mijn favoriet ook net na de bevalling. Die hield alle losse buik een beetje in bedwang de eerste dagen.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Lees ik nou goed dat de Hema zwangerschapsleggings heeft?
Dat was ook mijn gedachte, thx voor de tip want wil wel wat van de zomer met jurkje oid en legging gaan doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Lees ik nou goed dat de Hema zwangerschapsleggings heeft?
ik heb ze in de Hema gekocht in Den Haag aan de grote markt daar. Even kijken, ik denk dat het ook wel online moet staan in welke filialen het te krijgen is toch? wat stom, t staat helemaal niet online verderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef het-is-mij het volgende:
Bij "ons" in de grotere hema hebben ze ze niet.
Hebben jullie ze online gekocht of in een winkel?
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
Je ziet er hartstikke goed uit, Mefke! Na al die horrorverhalen verwachtte ik een tientonner te zien. Maar je bent prachtig!
Wow wat ben je mooi zegquote:Op zondag 31 mei 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
Huup, speciaal voor jou dan: de bruiloft-outfit! Ik had er nog een wikkelvestje met korte mouwen bij aan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hemaonderbroeken bevallen hier trouwens perfect. Valt vooral erg mee met de warmte, ik was bang dat ze te warm zouden zijn gisteren, maar nergens last van gehad.
Aah, hier staat ie nog eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef mefke79 het volgende:
Jurkje gevonden! En meteen een tip voor iedereen die of
1) nog niet zo heel lang zwanger is
2) slank begonnen is
kijk eens bij de collectie van dept! Oke, ik moest hiervoor uiteindelijk speciaal naar Maastricht omdat ie hier overal al uitverkocht was, maar ik heb em (maat xxl, normaal zou ik xl gepakt hebben):
[ afbeelding ]
oja, de legging is die van noppies. Ik ben toch echt niet klein, maar hij is me dus echt te groot in l/xl. Zit verder wel heeeerlijk
Dankje!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef mefke79 het volgende:
Dept heb je bij dept winkels (oa breda, den bosch, maastricht en utrecht), bij le ballon, bij open 32, de bijenkorf en verder bij allerlei kleinere zaakjes. En je kan hier opzoeken waar nog meer. Hm, zie nu pas dat het een Nederlands merk is...weer wat geleerd.
klopt helemaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef makkie88 het volgende:
Ik vind dat " hippe" kleding van jonge meisjes ook net positiekleding is!
dat wou ik ff kwijt
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klopt helemaal
Ik vind trouwens skinny-jeans zo lelijk bij vrouwen die zwanger zijn![]()
Net of je een appel op drumstokjes ziet lopen...
ach, alles wat te wijd is tegenwoordig mode, ook niet zwangere vrouwen dragen kleding die je nog kan dragen op je 8ste maandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik dus ook altijd hahaha![]()
met alle respect voor mensen die ze wel leuk vinden hoor maar ik vind het er altijd zo raar uitzien![]()
maar goed, ik had geloof ik ook ruim 5 jaar nodig om te wennen aan gewone skinny jeansdus wie weet komt dit ook nog.
Grmbl ik vind het zo jammer dat veel van mn positiekleding wel erg buik-specifiek is. Zeg maar. Ik heb dingen die je het beste met een klein 20 weken bolletje kunt dragen maar ik heb ook echt tenten in de kast hangen die er nu met 7 maanden buik nog steeds niet uitzien (veel te wijd en groot enzo)![]()
ze moeten de shirtjes indelen in maanden ofzo, of in trimestersnet als je buikbaby.
Ik heb er één gehaald bij de Prenatal, dat was een zwart met wit gestreepte ik dacht van Eigen merk zelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zie dat Queenmum nog niet in de lijst in de OP staat.
www.queenmum.nl
Heeft ook leuke dingen, vnl tuniekjes en zo.
Al ben ik nog op zoek naar een nette broek. ik heb een zwarte van ersprit en beige van noppies, maar das niet voldoende om nog 6 mnd mee voort te komen. iemand tips voor nette werkbroeken?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ach, alles wat te wijd is tegenwoordig mode, ook niet zwangere vrouwen dragen kleding die je nog kan dragen op je 8ste maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |