abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69365907
Toch grappig dat ik alleen op internet rifaap word genoemd. In het dagelijks leven nooit zoiets dergelijks gehoord.
pi_69365993
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef DurumDoner het volgende:
Toch grappig dat ik alleen op internet rifaap word genoemd. In het dagelijks leven nooit zoiets dergelijks gehoord.
Het houdt je allahverdorie wel bezig he?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69365994
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Yup, en naar dance en naar rock (met name de wat ouderen) en naar klassiek en naar pop. Maar metal : NEE.
Waarom is metal dan anders?
Ik geloof trouwens dat jij 'n beetje een vertekend beeld van metal hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69366088
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef sinadO het volgende:

[..]

Het houdt je allahverdorie wel bezig he?
Muah, ik zit hier niet de hele dag. Lees alleen ff terug hoe er gereageerd is na mijn laatste post. En mijn vermoedens werden bevestigd.
pi_69366205
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Muah, ik zit hier niet de hele dag. Lees alleen ff terug hoe er gereageerd is na mijn laatste post. En mijn vermoedens werden bevestigd.
Ish diescriminaaaaaasie zeg ik je!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69366301
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ish diescriminaaaaaasie zeg ik je!
Heb ik nooit gezegd.


Triest is het wel. Helemaal gezien het feit dat degene die het woord gebruiken dit alleen op het internet durven.
pi_69366354
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Heb ik nooit gezegd.


Triest is het wel. Helemaal gezien het feit dat degene die het woord gebruiken dit alleen op het internet durven.
You get what you give.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69367899
Metal
pi_69368083
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef DurumDoner het volgende:
Metal
Bontkraagjes.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69368206
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Quir het volgende:

[..]

Waarom is metal dan anders?
Ik geloof trouwens dat jij 'n beetje een vertekend beeld van metal hebt.
Lastig uit te leggen.
-
pi_69368371
Ritmo is toch een geslaagde trol, DurumDoner ook trouwens
pi_69368461
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef Siniti het volgende:
Ritmo is toch een geslaagde trol, DurumDoner ook trouwens


Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll. Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
-
  zondag 24 mei 2009 @ 23:41:37 #138
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_69369011
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]



Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll. Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
kansloze poging tot trollen....

Ga jij nou maar lekker pillen slikken en lekker strak staan op die feesten van je
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_69369041
Hey er zit een Turk op Fok! Is vast een trol!!!!


Kom op man...
pi_69369078
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef bas-beest het volgende:

[..]

kansloze poging tot trollen....

Ga jij nou maar lekker pillen slikken en lekker strak staan op die feesten van je
Ga jij dan lekker headbangen met dat vieze lange haar van je?
pi_69369088
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef bas-beest het volgende:

[..]

kansloze poging tot trollen....
Nee, al die metalslaven hier zijn aan het trollen met hun gelul over die kankerherrie.
quote:
Ga jij nou maar lekker pillen slikken en lekker strak staan op die feesten van je
-
pi_69369131
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]



Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll. Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
Je trollt in dit topic, net als Durumdoner. Kan het je niet kwalijk nemen want ze happen wel lekker
pi_69369517
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

Je trollt in dit topic, net als Durumdoner. Kan het je niet kwalijk nemen want ze happen wel lekker
Want? Metal afzeiken is hier trollen en andere genres afzeiken niet?
-
pi_69370212
Ik ben zeker één van de weinige die nog nooit van deze band heeft gehoord.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 25 mei 2009 @ 00:28:20 #145
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69370423
$*$*#+)@(+)@*@+)@( KAPPEN MET DIE TOPIC TE VERKLOTEN
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69370465
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lastig uit te leggen.
Probeer 't toch maar. En stop met ontkennen dat je een troll bent.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69371052
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]



Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll. Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
!

Ik mag Ritmo wel.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 25 mei 2009 @ 01:19:32 #148
206423 am1b
appel met 1 been
pi_69371108
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben zeker één van de weinige die nog nooit van deze band heeft gehoord.
pi_69371122
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69371230
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben zeker één van de weinige die nog nooit van deze band heeft gehoord.


TROLL ALERT!!!! JE KENT NIET ALLE METALBANDS EN BOVENDIEN POST JE NIET: " METAL "

TROLL
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')