Het houdt je allahverdorie wel bezig he?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef DurumDoner het volgende:
Toch grappig dat ik alleen op internet rifaap word genoemd. In het dagelijks leven nooit zoiets dergelijks gehoord.
Waarom is metal dan anders?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yup, en naar dance en naar rock (met name de wat ouderen) en naar klassiek en naar pop. Maar metal : NEE.
Muah, ik zit hier niet de hele dag. Lees alleen ff terug hoe er gereageerd is na mijn laatste post. En mijn vermoedens werden bevestigd.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het houdt je allahverdorie wel bezig he?
Ish diescriminaaaaaasie zeg ik je!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Muah, ik zit hier niet de hele dag. Lees alleen ff terug hoe er gereageerd is na mijn laatste post. En mijn vermoedens werden bevestigd.
Heb ik nooit gezegd.quote:
You get what you give.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd.
Triest is het wel. Helemaal gezien het feit dat degene die het woord gebruiken dit alleen op het internet durven.
Bontkraagjes.quote:
Lastig uit te leggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Waarom is metal dan anders?
Ik geloof trouwens dat jij 'n beetje een vertekend beeld van metal hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef Siniti het volgende:
Ritmo is toch een geslaagde trol, DurumDoner ook trouwens
kansloze poging tot trollen....quote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll.Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
Ga jij dan lekker headbangen met dat vieze lange haar van je?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
kansloze poging tot trollen....
Ga jij nou maar lekker pillen slikken en lekker strak staan op die feesten van je
Nee, al die metalslaven hier zijn aan het trollen met hun gelul over die kankerherrie.quote:
quote:Ga jij nou maar lekker pillen slikken en lekker strak staan op die feesten van je
Je trollt in dit topic, net als Durumdoner. Kan het je niet kwalijk nemen want ze happen wel lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll.Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
Want? Metal afzeiken is hier trollen en andere genres afzeiken niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je trollt in dit topic, net als Durumdoner. Kan het je niet kwalijk nemen want ze happen wel lekker
Probeer 't toch maar. En stop met ontkennen dat je een troll bent.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die geen wereldvreemde ranzige metalmongool is hier, is een troll.Kom jij wel eens buiten? Dan vind je zeker de hele maatschappij 1 grote troll?
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben zeker één van de weinige die nog nooit van deze band heeft gehoord.
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben zeker één van de weinige die nog nooit van deze band heeft gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |