hoe groot wil je 'm hebben? ik krijg 'm heel slecht kleiner.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef N.icka het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze voor me kunnen verkleinen, bestand is te groot en ik kan het zelf niet
Ja hij mag maar maximaal 100kb zijn ofzo? In ieder geval moet ie kunnen werken als Usericon... maar gaat niet lukken dus?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe groot wil je 'm hebben? ik krijg 'm heel slecht kleiner.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef HenkieVdV het volgende:
He mensen kan iemand dit plaatje voor mij verkleinen zodat ik deze als UI op FOK! mag gebruiken? Mag maar 100 zijn ofzo, is nu 1,3 mb.
[ afbeelding ]
Nou zo groot dat ik hem niet als webicoon hoeft te instaleren , maar gwoon kan uploadenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe groot wil je 'm hebben? ik krijg 'm heel slecht kleiner.
Hoe groot wil je hem hebben.. waar wil je hem voor gebruiken etc etc etc..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:49 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Is schijnbaar te groot voor mensen die geen breedband kunnen betalen, kan iemand die kleiner maken?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
Als het iemand lukt..
Wil diegene dan van dit filmpje:
een UI maken van de stukjes 0:55-0:58 (dansje van Iron Man) en 3:02-3:05 (dansje van Hancock)?
I love Disaster Movie
Deze?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Vivi het volgende:
Kan iemand het laatste plaatje (Owen's fangirls) hieruit halen en hem passend maken, pretty please?.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou iemand hier een UI van kunnen maken (niet groter dan toegestane grootte)? Graag de afbeeldingen rustig laten overlopen.
Bij voorbaat dank!
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:52 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of op deze manier?
[ afbeelding ]
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
usericon
[ afbeelding ]
webicon
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of iemand dat uit die zin heeft begrepen. Het ging over "het laatste plaatje wat eruit gehaald moest worden" en "hem" daarna passend maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Vivi het volgende:
[..]! Nee, precies andersom, dat plaatje wil ik juist UIT de gif hebben
.
Sorry, ik had mijn post later aangepast misschien dat het daardoor onduidelijk werd! En thanks alot!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand dat uit die zin heeft begrepen. Het ging over "het laatste plaatje wat eruit gehaald moest worden" en "hem" daarna passend maken.![]()
Maar goed:
[ afbeelding ]
Ik heb er twee losse avatars van gemaakt. Ze zijn wel samen te voegen, maar dan moet de kwaliteit verder worden verminderd. Nu blijven ze beiden rond de 100kb:quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
Als het iemand lukt..
Wil diegene dan van dit filmpje:
een UI maken van de stukjes 0:55-0:58 (dansje van Iron Man) en 3:02-3:05 (dansje van Hancock)?
I love Disaster Movie
Vet!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Ik heb er twee losse avatars van gemaakt. Ze zijn wel samen te voegen, maar dan moet de kwaliteit verder worden verminderd. Nu blijven ze beiden rond de 100kb:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Als je toch een samengevoegde versie wilt, moet je het even laten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |