Ja! Ging perfect! Hij zat er veel steviger in dan in zijn gewone badjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Leander in de emmerziet eruit als een heerlijk badje, wel een grappige tip om te onthouden misschien, wij hebben die emmer ook
Dat is 'Jules' de klaspop. Van mij moest die niet zo nodig op de foto, maar ja...quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:30 schreef bixister het volgende:
en wat voor mannetje heb je daar nou op schoot?
op deze foto zie je het wel goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:42 schreef bixister het volgende:
wat leuk! (en ik had dus niet goed opgeletin mijn ogen was ze 'gewoon' blond/donkerblond).
Nou... Zo rood als wat... ik ben meer rossig. In de winter wordt het dieper rood en in de zomer is het rood-blond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef bixister het volgende:
freecell, bij vlagen? jij bent toch zo rood als wat?![]()
maar om zelf roodharige kinderen te krijgen dien je allebei een roodharigheidsgen bij je te dragen. een rode baard biedt perspectieven!
Wij noemen dat Venetiaans blond, zoals jullie Anna.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef bixister het volgende:
oeh ja, BM, dat donkerrode, dat vind ik ook echt prachtig. maar er zijn vele tinten rood hoor. wij noemen Anna's haar oranje.maar ze heeft er ook veel blond tussen zitten tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |