Ja, dat snap ik ook niet, dat ze zo klein uitvallenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:21 schreef k_i_m het volgende:
Dean. en je haar!!!
. Maar wel te kleine foto's!
.
Ter info: Wouter staat ernaast, op de grondquote:Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef livelink het volgende:
Die luiaardfoto is geweldig! Ik vind het zelf altijd een tikje eng als de kinderen hoog in de bomen toeren aan het uithalen zijn. En helaas is dat natuurlijk voor Katja en Job juist het leukst.
Leuk!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef Spuuglokje het volgende:Ja PM-girl, helemaal hun eigen idee hoor. Mijn kinderen zijn namelijk absoluut niet te dresseren (wat ik soms wel eens jammer vind
). Sterre haat lichtroze en houdt van ridders, dus die greep direct naar de ridderpakjes, en Tristan wilde altijd al eens prinses zijn en Wouter dacht als híj dat durft dan ik ook! En ze hebben dus de hele tijd zo rondgelopen in dat kasteel, en andere mensen maar lachen. Maar Wouter zit op theater en speelde dan ook prachtig een prinsessenrol inclusief sierlijke buiginkjes
ik las trouwens ergens dat die badeendjes een stofje bezitten die niet zo jofel zijn voor kindjes dus die van mij heb ik de deur uitgesotemietert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Estrys het volgende:
Mooie foto's weer.
Vakantie(foto's)![]()
Die laatste foto van leander en zijn overgrootmoeder![]()
Waar is mijn baby'tje gebleven?
[ afbeelding ]
Lekker in het grote bad. Hoeveel badeendjes kan je vasthouden?
[ afbeelding ]
Geen Jen-spam?quote:
Ja! Ging perfect! Hij zat er veel steviger in dan in zijn gewone badjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Leander in de emmerziet eruit als een heerlijk badje, wel een grappige tip om te onthouden misschien, wij hebben die emmer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |