In Bloemendaal was het stil op straat, ze stonden allemaal op het kopje.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Paul was vandaag wezen kijken bij het hockey (Bloemendaal)
Toch nog 5000 mensen daaro?! wow, best veel!!!!
Hahaha, nou sterkte ermeequote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij hoeft ook nooit te werken he ik hoop dat de airco het morgen doet anders wordt het zweten op het werk
Jup ! Klaas is er niet. Paul Rabberingquote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Young_David het volgende:
Hoor ik nu Paul Rabbering een EO programma presenteren?
Bij gratie gods ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Young_David het volgende:
Hoor ik nu Paul Rabbering een EO programma presenteren?
Wist dat hockey wel populair was, maar 5000 had ik niet verwachtquote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef borisz het volgende:
In Bloemendaal was het stil op straat, ze stonden allemaal op het kopje.
Dat is ook de max tegenwoordig.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wist dat hockey wel populair was, maar 5000 had ik niet verwacht.
1928? dat waren nog eens tijden jaquote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook de max tegenwoordig.
Tijdens de spelen van 1928 waren er 40000 mensen in een vol Olympisch Stadion de hockey finale NL - India. Ging wel eens waar verloren, maar meer bezoekers zijn er nooit geweest.
Haha, niet alles geloven wat hier wordt geschrevenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:38 schreef Timo20 het volgende:
Maar je werkt dus echt niet, Hansdoe je goed
Goede ouwe tijdenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1928? dat waren nog eens tijden ja. Maar heftig hoor want dat is bijna de Arena vol..
.
INdy 500 is nu ook bezig, maar daar heb ik weinig mee..
Ik had nog een PI moeten toevoegen. Maar had wel een voetbalduel in de jaren 20 en 30 mee willen makenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch mis ik het eerlijk gezegd niet zo.
Oh zeker welquote:Op zondag 24 mei 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had nog een PI moeten toevoegen. Maar had wel een voetbalduel in de jaren 20 en 30 mee willen maken.
Ik geloof niet alles, maar dat toevallig welquote:Op zondag 24 mei 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, niet alles geloven wat hier wordt geschreven.
Je kan me niet wijsmaken dat jij een 40-urige werkweek hebtquote:Op zondag 24 mei 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, niet alles geloven wat hier wordt geschreven.
Naja zegquote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik geloof niet alles, maar dat toevallig wel![]()
![]()
quote:Heb een live cd uit opstaan van Jefferson Airplane, uit een 3cd box met (die ik nu heb opstaan) het concert dat ze in 1969 in het Golden Gate Park in San Fransisco.
Op cd 2 en 3 staat het complete laatste concert dat ze ooit gaven, opgenomen exact 10 jaar voordat ik werd geboren, op 22 september 1972
Had de box nog nooit ergens zien liggen, maar ik moest `m gewoon hebben![]()
Jefferson Airplane
![]()
Ik was gisteren ook opzoek naar cd`s van The Mama`s And The Papa`s maar die zijn gewoon nergens te krijgen![]()
Nou, en toch zit je er niet veel naast! Hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat jij een 40-urige werkweek hebt
Stofzuigen, in bad liggen en in de zon zitten telt niet mee hequote:Op zondag 24 mei 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, en toch zit je er niet veel naast! Haha
Oh,okay! dat is even een tegenvaller danquote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stofzuigen, in bad liggen en in de zon zitten telt niet mee he
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
![]()
[..]The Mama`s And The Papa`s
. Toen muziek nog echt goed was!
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stofzuigen, in bad liggen en in de zon zitten telt niet mee he
Nee nog niet, zometeen eens ff doenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Timo de nieuwe Transformers 2 (opgenomen in de bios) trailer al gezien? Zie het Transformers 2 topic. Damn, te gruwelijk gewoon ! Wat een hit gaat dat worden.
Whehehequote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Nee nog niet, zometeen eens ff doen
http://www.dumpert.nl/med(...)t_the_flame_war.html![]()
![]()
Line-up om je vingers bij af te likkenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef borisz het volgende:
NL3 gaat veel aandacht besteden aan pinkpop
Het festivalseizoen begint 31 mei op Nederland 3 met Pinkpop. De veertigste editie van het festival heeft een line-up om je vingers bij af te likken. Nederland 3 is hier zondagavond vanaf 22:00 uur en de gehele maandagavond bij.
Waar zijn die tijden dat gewoon de hele tweede pinksterdag vol pinkpop was.
"NIET LIKKEN!"quote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Line-up om je vingers bij af te likken_!!
Hope soquote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een feest worden dat kan haast niet anders
Denk dat dat wel zal gaan lukkenquote:
Trustequote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 06:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Jammer dat je niet de laatste en eerste post van de dag hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |