Ik ben een ninja joh, je ziet me niet eens!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer het nu eenmaal zo precies mogelijk te rapporteren. Mocht je doorslaan als stalker, dan valt het nog iets te traceren.
Hoe kan ik jou nu over het hoofd zien?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een ninja joh, je ziet me niet eens!.
Welke redenatie?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou er nooit wat gebeurd zijn met zo'n redenatie.
Hoiquote:
Wat heb ik aan dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu over het hoofd zien?
Jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als alles een foto zou moeten hebben voor het echt gebeurd kan zijn.
Zwart?quote:
Oh ik ben wel de laatste die dat vergeet hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk.![]()
Maar dit blijft wel FOK! vergeet dat niet.
Fuck!quote:
Oke gelukkigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ben wel de laatste die dat vergeet hoor.
Aha, hoeveel stalk-miles heb jij nog? Ik wil de infraroodkijker nog hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof he.Speciaal gekocht uit de Stalkershop.
Niet zoveel, die heb ik uitgegeven bij de Stalkdagen 2 weken geleden. Heb er nog 3 ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, hoeveel stalk-miles heb jij nog? Ik wil de infraroodkijker nog hebben.
Rustig maar dat komt vanzelfquote:
Oh, ik heb er nog 32, pas geleden die waardebon uit stalkers-weekly ingeleverd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zoveel, die heb ik uitgegeven bij de Stalkdagen 2 weken geleden. Heb er nog 3 ofzo.Spaarkaart is ook ingeleverd.
Ik heb geen plantjes maar de regen is wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef Howl het volgende:
Ah, lekker, regen. Dan hoef ik mijn plantjes buiten geen water meer te geven.
Waardebon? Die heb ik gemist. Is die editie nog te krijgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb er nog 32, pas geleden die waardebon uit stalkers-weekly ingeleverd.
maar die IR-kijker is 50 SP...... Uiteraard verdien ik er vanavond ook weer 10....
je kan hem nabestellen op www.stalkersonline.nl is nog een week geldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waardebon? Die heb ik gemist. Is die editie nog te krijgen?
Hm, misschien kan ik dat lenen van andere collega stalkers bij de stalkerclub.![]()
Infraroodkijker wil ik ook nog wel. Mijne is verouderd en is beetje gammel. Is zie schimmen.
Thanks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan hem nabestellen op www.stalkersonline.nl is nog een week geldig.
idd, ga jij nog naar het stalkersexamen? Ik heb mijn Stalkers A en B, maar C is best pittig hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thanks.Wij collega's moeten elkaar soms een handje helpen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |