Wat voor soort muziek was er te horen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Ritmo het volgende:
Vlak voor Zwolle was vandaag dus een festival, dat de Ggggggristelijke omwonenden maandenlang voor hebben geprobeerd er een stokje voor te steken maar gelukkig kregen ze de vergunning alsnog op tijd rond.
Maar nu komt nog het mooiste: nu zijn tijdens het evenement onze vrolijke Jesus-vrienden vandaag met decibel-meters rond gaan lopen om te meten of het geluid niet te hard stond.Gelukkig werden ze wederom in het ongelijk gesteld want het geluidsniveau was binnen de maximaal toegestane grenzen gebleven.
Klacht: hoe triest moet je zijn om ten koste van alles te proberen om anderen hun plezier te ontnemen?
Niet relevant, voor een muziekdiscussie gaan we wel verder in een ander topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek was er te horen?
Er wonen veel refo's daar, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sadness maar heeft niks met het geloof te maken
Zeker weten van wel: kleingeestigheid is inherent aan diehard religiefanatici.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat was het dan? Een buurtfeestje in Staphorst?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er wonen veel refo's daar, dus waarschijnlijk wel.
Die zijn vaak knettergeack!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat was het dan? Een buurtfeestje in Staphorst?
http://www.fusionofdance.nl/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
Dit móet haast een dancefeest geweest zijn.
Geen Staphorst. Daar was uberhaupt geen animo voor zoiets geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat was het dan? Een buurtfeestje in Staphorst?
Zeker bij Jamba binnengesleept?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:06 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL heeft een db meter op zijn telefoon.
*stoer*
helaas.. het is maar al te vaak het geval dat dit wel zo is...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
quote:FUSION OF DANCE - OUTDOOR DANCEFESTIVAL
The festival
where you can be who you are
Feel
Dance
Enjoy
Relax
We come together to fuse as one
Datum: Zaterdag 23 mei 2009
Tijd: 12.00 - 00.00 uur
Leeftijd: 18+ (Legitimatie kan gevraagd worden!)
Afterparty: Offical afterparty in Takens Balkbrug (Free entree met Fusion of Dance ticket)
Neuh af fabriek op een aftandse Nokia.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waren het geen godslasterlijk-meters?
Is dat kind er nou al?quote:
Waarom moeten dit soort 'hippe' feesten altijd van die 'hippe' (lees: mongolische) teksten in het Engels hebben?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom klikt niemand op die link dan? Hier wacht ik quote het wel:
[..]
Ik zou als omwonende die lekker rustig in het zonnetje in z'n tuin zat juist vinden dat het festival mijn plezier ontnam. Terechte actie van de decibelmeters dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Ritmo het volgende:
Klacht: hoe triest moet je zijn om ten koste van alles te proberen om anderen hun plezier te ontnemen?
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik zou als omwonende die lekker rustig in het zonnetje in z'n tuin zat juist vinden dat het festival mijn plezier ontnam. Terechte actie van de decibelmeters dus.
Jammer dan, jij bent 1 individu tegen duizenden mensen. Bovendien hebben ze nog de optie om zelf lekker te gaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik zou als omwonende die lekker rustig in het zonnetje in z'n tuin zat juist vinden dat het festival mijn plezier ontnam. Terechte actie van de decibelmeters dus.
Bijna 10.000 mensen begreep ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dus die 10 omwonenden kunnen niet een dagje ergens anders zitten/niet in de tuin zitten, zodat het plezier van misschien wel duizenden festival-gangers wel doorgang kan vinden. Hoe bedoel je egoïsme.
NIMBY alertquote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer dan, jij bent 1 individu tegen duizenden mensen. Bovendien hebben ze nog de optie om zelf lekker te gaan.
Dus die festivalgangers kunnen niet gewoon een dagje ergens anders heen gaan of thuis blijven, zodat de bewoners in hun eigen tuin kunnen zitten? Dat iemands woongenot moet wijken voor jouw pleziertje, dát noem ik pas egoïsme.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dus die 10 omwonenden kunnen niet een dagje ergens anders zitten/niet in de tuin zitten, zodat het plezier van misschien wel duizenden festival-gangers wel doorgang kan vinden. Hoe bedoel je egoïsme.
Zolang het geen 20 keer per jaar is en ze het van tevoren aankondigen mogen ze.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
NIMBY alert
Ik geloof er geen hol van dat jij er zelf zo over zou denken als ze achter jouw huis een festival organiseren voor een muziekgenre dat niet het jouwe is.
Het is een gebied (een plas met een groot strand) waar het sowieso in de zomer stikt van de jongeren dus als je daar niet tegen kunt ga je maar in Staphorst wonen.quote:Dus die festivalgangers kunnen niet gewoon een dagje ergens anders heen gaan of thuis blijven, zodat de bewoners in hun eigen tuin kunnen zitten? Dat iemands woongenot moet wijken voor jouw pleziertje, dát noem ik pas egoïsme.
Ik denk dat je wat anders bedoeld, het was een dancefeest dat dit jaar voor het eerst gehouden werd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:27 schreef cerror het volgende:
Oh dat is dat festival waar m'n broer vorig jaar speelde. Toen liep hij rond met een shirt waar godverdomme op stond maar dan met van die over the top metal letters.
Oh. Ik had elsrock in m'n hoofd. Waarschijnlijk is dat niet eens vlakbij Zwolle.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat anders bedoeld, het was een dancefeest dat dit jaar voor het eerst gehouden werd.
Dat is geloof ik in Rijsen, dat ligt 50 KM verderop in Twente.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh. Ik had elsrock in m'n hoofd. Waarschijnlijk is dat niet eens vlakbij Zwolle.
Jawel hoor. Geen enkel probleem. Als ik er echt last van zou hebben, ging ik wel een dagje wat anders doen. Zeikstraal.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van dat jij er zelf zo over zou denken als ze achter jouw huis een festival organiseren voor een muziekgenre dat niet het jouwe is.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |