Kom d'r langs tijdens de lunchpauze, dan loop je wel eens binnen nietwaar...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef Nikmans het volgende:
Ritmo kom er maar in!
Tip: niet naar pauperzaken als FRS gaan
In Den Haag heb je een paar zaken die alleen maar metal verkopen. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef sinadO het volgende:
Wat ik echt niet snap is waarom je bij de grote cd-winkels zoals de FRS en de Van Leest zo weinig metal cd's vindt. Neem bijvoorbeeld de Van Leest in Eindhoven. Daar hebben ze een vrij grote klassiek-afdeling, behoorlijk veel jazz en blues, vast en zeker ook veel pop en hip-hop maar echt maar een paar kleine bakjes metal, terwijl daar toch echt veel van uitkomt, getuige de uitgebreide review sectie in de Aardschok elke maand.
Het lijkt wel of de ketens de metalfan negeren...
Klacht: metalfans die genegeerd worden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef Nikmans het volgende:
Ritmo kom er maar in!
Tip: niet naar pauperzaken als FRS gaan
Aan de andere kant; wie gaat er vrijwillig naar Den Haag?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef napalmpje het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een paar zaken die alleen maar metal verkopen. Dat dan weer wel
is dit een diss? (jeweetstraattaal hardhardhard)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Logisch toch dat de populairdere genres beter vertegenwoordigd zijn in de cd-zaken?
Nee, een feit. Als de TS had geklaagd over dat er te weinig wereldmuziek-cd's waren had ik hier dezelfde reactie gepost.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
is dit een diss? (jeweetstraattaal hardhardhard)
dan moet ik je toch teleurstellen, 80% van mijn school luistert metal.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dan moet ik je toch teleurstellen, 80% van mijn school luistert metal.
ictquote:
Ik geloof er werkelijk geen kont van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, een feit. Als de TS had geklaagd over dat er te weinig wereldmuziek-cd's waren had ik hier dezelfde reactie gepost.
inb4 edit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik geloof er [i]werkelijk[/] geen kont van.
Ah, als je zegt dat 80 % van je ICT-opleiding metal luistert wil ik je nog wel geloven.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, als je zegt dat 80 % van de moedermavo luistert wil ik je nog wel geloven.Maar de gemiddelde leipo telt dan ook niet mee in de maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |