Lekker he!quote:
Shitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
WEL GRAPPIG DAT IEDEREEN BOVEN MIJ DACHT DAT HET EEN VROUW WAS
Dat is het ook hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
quote:
Wat fok je met my momaaaa?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Silaz het volgende:
kanker wat een lelijk wijf
kerel wat jij wil. halve tamme bloedkop dat mensquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
kerel wat jij wil. halve tamme bloedkop dat mens
oh oepsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mijn beeldscherm zat onder iets anders toen ik deze plaatjes bekeekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:44 schreef Vetklep het volgende:
cheeeze, m'n 22 inch beeldscherm zit nou onder de cola
Ik vind jou stoer met zulke praat. Maar ik word er ook wel bang van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
kerel wat jij wil. halve tamme bloedkop dat mens
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Mijn beeldscherm zat onder iets anders toen ik deze plaatjes bekeek
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind jou stoer met zulke praat. Maar ik word er ook wel bang van.Straks kom jij me slopûh.
fanta?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Mijn beeldscherm zat onder iets anders toen ik deze plaatjes bekeek
Krabbel hemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Remsjo het volgende:
Heeft dat mens niet een gratis strop gekregen tijdens de geboorte? Ik zou zeker weten me eigen opgalgen als ik er zo uit zou zijn ouwe!
zijn er mannen die daar niet van houden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef Desunoto het volgende:
Is het nu een hem of een haar?
Het heeft een lesbische seksscene op de hyves staan. Nu kan het zijn dat ze bi is of het is een man die graag naar twee naakte vrouwen kijkt die met elkaar spelen.
Twijfel, twijfel.
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zijn er mannen die daar niet van houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |