quote:
quote:
eens3quote:
niet meer, want er waren mense die dat dagelijks dedenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
maar het is omdat dr. oetker een fucking nazi was uit de tweede wereld oorlog die op joden allemaal testjes deed zoals kijken wat er gebeurt als je wasabi in iemand oog gooit en daarmee wil het bedrijf dr. oetker niet meer geassocieerd worden.
we leven in Nederlandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Christiaan het volgende:
Oetker schrijft men in het Duits als er geen ümlauts kunnen worden geschreven. Het is dus eigenlijk Ötker, wat dus Utker als uitspraak heeft
Kan wel zijn, maar ze hebben t OPEENS overal aangepast, en das gewoon irritant...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Christiaan het volgende:
Oetker schrijft men in het Duits als er geen ümlauts kunnen worden geschreven. Het is dus eigenlijk Ötker, wat dus Utker als uitspraak heeft
Wat een argument. Me dunkt dat je om die reden nooit pizza of saté eet? Omdat we in Nederland leven? Zo nee, zoek een ander argument of hou je op de achtergrond.quote:
quote:
Dan hadden ze niet jarenlang reclame moeten maken met de OETKER uitspraak.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:34 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Wat een argument. Me dunkt dat je om die reden nooit pizza of saté eet? Omdat we in Nederland leven? Zo nee, zoek een ander argument of hou je op de achtergrond.
WOW WAT SLIM VAN JE ZEG DAT HAD VAST NOG NIEMAND DOORquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb het over taalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:34 schreef Yeahyeh het volgende:
[..]
Wat een argument. Me dunkt dat je om die reden nooit pizza of saté eet? Omdat we in Nederland leven? Zo nee, zoek een ander argument of hou je op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |