ik ook niet. Ik weet alleen dat ik mijn reservering voor zaterdag nog af moet zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik weet nu nog niet wat ik volgend weekend ga doen.
Daar word ik wel minder droef van, al haalt het de stomheid niet wegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Tally het volgende:
Kom JB wij gaan knuffelen misschien dat het helpt!
Jij bent niet single, dat telt nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook gister seks gehaden verdomd goede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nie woar.. Is niet de eerst. Ik zei gister en tijn ook!squote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal maar de eerst kick geven, 3maanden geleden
Lol.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar word ik wel minder droef van, al haalt het de stomheid niet weg
[..]
Jij bent niet single, dat telt nietMaar we zijn beide stom.. En misschien kan ik het je dat gewoon uit je hoofd knuffelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik ben niet single maar
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik heb vandaag nog niet aan mezelf gezeten!!!!! Wel aan mijn tieten dan want daar gooide ik net hete soep tussenquote:
En het was nog lekker ook.quote:
Ow, dat staat er alsof ik het lullig bedoelde. Is niet zo.quote:
Tipsy duck, da,s een tijd geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Effenaar, mits er wat tofs is, Bakkerij, de Rechter, Altstadt, soms Tipsy Duck.
Tal... Deze keer was ik het ook niet die aan me zat!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet aan mezelf gezeten!!!!! Wel aan mijn tieten dan want daar gooide ik net hete soep tussen
Spelbreektsterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik laat liever in het midden of ik wel of niet geneukt heb gisteren...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tal... Deze keer was ik het ook niet die aan me zat!
quote:
Nietquote:
Geen seks voor het huwelijk met haar. Met een ander kan bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "geen seks voor het huwelijk" ?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, weg!eigenlijk waren dat daarboven tvp-dingesten!
Dat is even wennen he.quote:
Daar doe je niks aan.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar we zijn beide stom.. En misschien kan ik het je dat gewoon uit je hoofd knuffelen..
En ja ik ben niet single maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nogal traagquote:
Ach dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:35 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ik meer topics gemist heb dan dat ik er meegekregen heb hier.
Of zichzelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk met haar. Met een ander kan best
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaWeet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dan komt het vanzelf wel goed.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bekend
Soms vind ik het gewoon leuk om even te zeggen
Gelukkigquote:
Oh, zoiets ben ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Ik ben ook geen single! en zo wel dan niet! Ofzoiets
Soms?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bekend
Soms vind ik het gewoon leuk om even te zeggen
Sowieso die Nederlanders die zodra de zon een beetje schijnt allemaal hun korte broeken aandoenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
Leedvermaak: 1 dag mooi weer, hele dorp aan de BBQ, gaat het regenen
Ja goed he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
Leedvermaak: 1 dag mooi weer, hele dorp aan de BBQ, gaat het regenen
Dat doe ik al helemaal net niet, als ik mn korte broek maar aankijk, krijgen we al drie weken sneeuwquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Sowieso die Nederlanders die zodra de zon een beetje schijnt allemaal hun korte broeken aandoen.
Wanneer heb jij voor het laatst een korte broek aangehad?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat doe ik al helemaal net, als ik mn korte broek maar aankijk, krijgen we al drie weken sneeuw
Had ik maar een korte broek aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso die Nederlanders die zodra de zon een beetje schijnt allemaal hun korte broeken aandoen.
Ja vind je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat mijn stelling ondertussen wel is bewezen.
Kort kort? Zeker een jaar of 15 geleden, vind het niet echt charmant met twee melkflessen, waarvan de ene volle melk is en de andere magere melk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer heb jij voor het laatst een korte broek aangehad?
Wat is er mis met een korte broek?quote:
Als jij dat vindt.quote:
Ik had een jurkje aan (En laarzenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niks, als er maar een paar bijpassende benen onderzittenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wat is er mis met een korte broek?
Oke.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kort kort? Zeker een jaar of 15 geleden, vind het niet echt charmant met twee melkflessen, waarvan de ene volle melk is en de andere magere melk.
Draag wel van die driekwart broeken, maar mn schoenen zijn zo hoog, dat je toch geen been ziet.
Driekwart vind ik helemaal erg. Ook bij mouwen. Of kort of lang, bij driekwart probeer ik ze steeds onbewust ze naar beneden te trekken, mouwen dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kort kort? Zeker een jaar of 15 geleden, vind het niet echt charmant met twee melkflessen, waarvan de ene volle melk is en de andere magere melk.
Draag wel van die driekwart broeken, maar mn schoenen zijn zo hoog, dat je toch geen been ziet.
Ik vind ze gewoon niet prettig en niet mooi staan, of lange broek of rokje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat is er mis met een korte broek?
Niks mis met een paar mooie benen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niks, als er maar een paar bijpassende benen onderzitten
Driekwart is wel lekker als je met je blote voeten in het zand kan zitten, voor een rokje geldt hetzelfde verhaal als voor een korte broek bij mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Tegan het volgende:
Driekwart vind ik helemaal erg. Ook bij mouwen. Of kort of lang, bij driekwart probeer ik ze steeds onbewust ze naar beneden te trekken, mouwen dan.
Ja lekker warm.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Feitosa het volgende:
Binnen is het nog steeds 22,5 graden hoor.
Kan ik uren naar kijken, zal wel met mn sportachtergrond te maken hebben, ben schandalig verwend toenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niks, als er maar een paar bijpassende benen onderzitten
Jurkjes (die niet meer passen, maar waar ik echt weer in wil kunnen), langere jurken, rokken, lange broeken, korte broeken.. Variatie moet er zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel een aantal jurkjes, maar die vind ik eigenlijk zo kort, dat ik ze niet aan wil tenzij we naar het strand ofzo gaan. En met een legging eronder vind ik niets, en met niets is zo bloot.
Lange jurken en lange rokken vind ik ook niets. Ben maar moeilijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jurkjes (die niet meer passen, maar waar ik echt weer in wil kunnen), langere jurken, rokken, lange broeken, korte broeken.. Variatie moet er zijn
Meer wensen dan alleen mooie benen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kan ik uren naar kijken, zal wel met mn sportachtergrond te maken hebben, ben schandalig verwend toen![]()
Geen mooie benen??quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gelukkig kan ik hem gewoon aan houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
En over mooie benenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef mrbox het volgende:
Ow hebben we het weer over rokjes en jurkjesBij vrouwen zijn die echt top
Yepsquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Geen mooie benen??Zijn niet mooi, eerder prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Shit straks hek kortsluiting in mn pc-tjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zijn niet mooi, eerder prachtig
Nu word ik nieuwschierig.quote:
Dat magquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Shit straks hek kortsluiting in mn pc-tje
Prachtig kan ik mooi door fantaserenquote:
Ik ook, maar mijn spieren zijn pudding geworden, heb alleen mn zwemschouders/rolstoelschouders nogquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
kan het ook niet helpen, iets te veel gefiets
Sjiek!!quote:
Gelukkigquote:
geil jurkjequote:
Ben niet zo moeilijkquote:
En die trek je niet aan omdat ? Ziet er goed uit hoorquote:
Ik heb nog geen goede gelegenheid gehad...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
En die trek je niet aan omdat ? Ziet er goed uit hoor
Nu spreek jij, jezelf tegen.quote:
Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede gelegenheid gehad...
Als je hem aantrekt maak dan een foto.quote:
Foto's zijn engquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je hem aantrekt maak dan een foto.
'k weet hetquote:
Nee hoor.quote:
And crying already?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal maar de eerst kick geven, 3maanden geleden
Gelukkig. Maar iedereen heeft eisen.quote:
Zeker op internetquote:
Tell me, wat is er anders aan mij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeker op internetMaar je bent wel anders Tegan, what happend ?
Misschien een bril nodig?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
Iedere keer als iemand 'tegen' typt moet ik drie keer kijken voordat ik doorheb dat er geen Tegan staat...
Dan zul je wel doodgegooid worden met complimentjes over je jurkje gok ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bankhangen in mijn nieuwe jurk blijkbaar.
Niks mis met een compimentje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zul je wel doodgegooid worden met complimentjes over je jurkje gok ik.
Alleen hap ik liever niet op geflirt van gezinsleden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zul je wel doodgegooid worden met complimentjes over je jurkje gok ik.
quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen hap ik liever niet op geflirt van gezinsleden.
Dysleticsch?quote:
Dat is logisch.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen hap ik liever niet op geflirt van gezinsleden.
Das morgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga volgende keer dat het lekker wordt een bbq in het Vondelpark regelen
Singles-meet dus
Verkapt, ik was eerst helemaal niet aardigquote:
Gecondeleerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Kindje van een collega van me is gister overleden, verdronken in de vijver, even ontsnapt aan de aandacht van de ouders
Voor mij een reden om hem zo snel mogelijk op zwemles te zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Kindje van een collega van me is gister overleden, verdronken in de vijver, even ontsnapt aan de aandacht van de ouders
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Singles-meet dus
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Singles-meet dus
Horrorscenarioquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is wel erg kort dag. Wie komt er allemaal?quote:
It's been a whilequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef HeatWave het volgende:MM
.
En nog sorry dat ik er Donderdag niet was, ik was zo beroerd dat ik echt niet naar een locatie kon waar geen WC's zijn (meer details lijken me overbodig) was gisteren ook nog enorm beroerd.
Gelukkig ben ik nu weer een beetje ok, morgen moet ik tenslotte op vakantie, ik kneep hem wel ff hoor, ik dacht dat ik dat ook zou moeten cancellen..
Sluit me hierbij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Klinkt leuk.![]()
Maar waarom moet het iedere keer zo ver weg.![]()
Waarom niet gewoon een keer in Dordrecht?
Oehquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verkapt, ik was eerst helemaal niet aardig? Maar, ik houd tegenwoordig juist meer voor mezelf itt eerst...
Tis juist niet ver weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt leuk.![]()
Maar waarom moet het iedere keer zo ver weg.![]()
Waarom niet gewoon een keer in Dordrecht?
Naar 't Vondelpark niet, naar Dordrecht welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is wel erg kort dag. Wie komt er allemaal?
Damnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
13 juni met Wantijpop een meet?quote:
Thxquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef HeatWave het volgende:MM
.
En nog sorry dat ik er Donderdag niet was, ik was zo beroerd dat ik echt niet naar een locatie kon waar geen WC's zijn (meer details lijken me overbodig) was gisteren ook nog enorm beroerd.
Gelukkig ben ik nu weer een beetje ok, morgen moet ik tenslotte op vakantie, ik kneep hem wel ff hoor, ik dacht dat ik dat ook zou moeten cancellen..
Schrik ervan dat je zo over me dacht eerstquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
je bent meer nu
en
en geinteresseerd in andere
Waarom denk je dat ze zo'n mooie ring om Dordrecht gemaakt hebben, om zo snel mogelijk te vertrekkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Naar 't Vondelpark niet, naar Dordrecht wel
Jullie komen nu maar eens naar de andere kant van het land.quote:
Ik ook. Oh wacht ik ben al in Dordrecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Naar 't Vondelpark niet, naar Dordrecht wel
Wrom denk je dat ik niet IN Dordrecht woonquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Waarom denk je dat ze zo'n mooie ring om Dordrecht gemaakt hebben, om zo snel mogelijk te vertrekken
Die 15 kilometer lukken nog wel met mn autoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ook. Oh wacht ik ben al in Dordrecht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zo'n mooie ring om Dordrecht gemaakt hebben, om zo snel mogelijk te vertrekken
De grap maakte je gisteren/woensdag/whatever over Amsterdamquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Waaarom wil je die details?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thx![]()
Mij niet , vertel kwam het er aan 2 kanten weer uit enzo?![]()
maar kut voor je, gelukkig voel je je weer beter dan
Dat is inderdaad niet ver.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die 15 kilometer lukken nog wel met mn auto
Ah, je bent een fietser!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen, iets te veel gefiets
Mwa de laatste tijd was je wel stukken minder vrolijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schrik ervan dat je zo over me dacht eerst.
Ik wil wel een stukjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waaarom wil je die details?.
dank je, he het gaat nu wel weer ok, vandaag alles gekocht, geregeld waar ik gisteren te beroerd voor was. reisverzekering afgesloten etc.
En papa heeft nog ff 1000 euro gedoneerd, alsof ik heel Kreta wil kopen, maar goed, ik klaag niet.
Betaal jij de tunnel?quote:
Amsterdamquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De grap maakte je gisteren/woensdag/whatever over Amsterdam
Die is mooi!quote:
doe mij zo'n papaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waaarom wil je die details?.
dank je, he het gaat nu wel weer ok, vandaag alles gekocht, geregeld waar ik gisteren te beroerd voor was. reisverzekering afgesloten etc.
En papa heeft nog ff 1000 euro gedoneerd, alsof ik heel Kreta wil kopen, maar goed, ik klaag niet.
Oh ik dacht dat je het over het begin had in Singles. Toen was ik toch niet onaardig ofzo... Maar afgelopen tijd ging idd niet zo goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mwa de laatste tijd was je wel stukken minder vrolijk(kwam mss door school gedoe ofzo
)
Ja is goed hoor.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De grap maakte je gisteren/woensdag/whatever over Amsterdam
Google google google, wat ligt er via de tunnel 15 km van hier?quote:
Ja me too.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel een stukjeAls ik terug ben kijk ik wel welk stukje ik over hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn Pa is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd. Ik heb ooit tegen hem gezegd, geef dat geld nou maar uit, als je er niet meer bent gaat het allemaal naar ons (ik+broertje). Dus dat doet ie dan ook (pas nog nieuww Volvo S60 gekocht) maar als ie weet dat ik op vakantie ga issie ook weer niet de beroerdste
.
Hij zit nu ergens op een zeiljacht in de zon vertelde hij vanmiddag, mijn vader heeft een beter leven dan ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zeg je nou dat je wil trouwenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ah, je bent een fietser!
Fietsen is tof
Geen idee meer hoe je in het begin van de (oude) singels wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over het begin had in Singles. Toen was ik toch niet onaardig ofzo... Maar afgelopen tijd ging idd niet zo goed.
Strijenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Google google google, wat ligt er via de tunnel 15 km van hier?
Wat zijn voor jou lange afstanden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen geen lange afstanden meer
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe je in het begin van de (oude) singels wasMaar je bent nu weer
![]()
![]()
en dat is het belangrijkste
De vuilverbrandingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Google google google, wat ligt er via de tunnel 15 km van hier?
Die heeft ook al wat meer leven gehad dan jij, wie weet hoe jij erbij zit over 25 jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik terug ben kijk ik wel welk stukje ik over heb.
Mijn Pa is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd. Ik heb ooit tegen hem gezegd, geef dat geld nou maar uit, als je er niet meer bent gaat het allemaal naar ons (ik+broertje). Dus dat doet ie dan ook (pas nog nieuww Volvo S60 gekocht) maar als ie weet dat ik op vakantie ga issie ook weer niet de beroerdste
.
Hij zit nu ergens op een zeiljacht in de zon vertelde hij vanmiddag, mijn vader heeft een beter leven dan ik.
100/150 kilometerquote:
Ik wil best trouwen, ooitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is dat ik niet wil trouwen (achterlijk gedoe) maar anders
Ik gun het hem ook van harte hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heeft ook al wat meer leven gehad dan jij, wie weet hoe jij erbij zit over 25 jaar
Mijn vader maakt al zn geld op aan blowen en werkt via een uitzendbureau waar ze nu geen werk voor hem hebben en probeert op het moment wat geld bij elkaar te sprokkelen met online-poker, waar hij als nick de namen van mn dochters samengevoegd heeft
Verschil moet er wezen
Oei, en ik dacht al sportief te zijn met mijn 60-90 kmquote:
ik zei: zo'n papa niet per se jouw papaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook van harte hoor. Hij heeft er hard genoeg voor gewerkt, het heeft alleen ff geduurd (en flink wat inpraten) voordat ie ook wat deed met zijn geld
.
@MM, ja, dan zal het ook niet je papa worden.
Gek he, dat er mensen zijn die gewoon hun geld niet uitgevenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook van harte hoor. Hij heeft er hard genoeg voor gewerkt, het heeft alleen ff geduurd (en flink wat inpraten) voordat ie ook wat deed met zijn geld
.
@MM, ja, dan zal het ook niet je papa worden.
ik ga niet meer trouwen. Denk ik. Niet dat ik er van uit ga dat het weer mis loopt, maar ik wil niet nog eens door zo'n scheiding heen.quote:
De hypotheek is afbetaald, hij krijgt een riant pensioen en heeft verder geen achterlijke kostenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gek he, dat er mensen zijn die gewoon hun geld niet uitgeven
Kijk, wat opzij zetten is best slim, maar alles oppotten heb je niks aan
Nog 1 moppie dan ; Een man en een vrouw hebben de hele dag al ruzie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en ik voel me alweer een stuk beter
Ik ben niet zo dol op mn vader, maar dat heeft niets met zn geld te makenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei: zo'n papa niet per se jouw papaen dat ik nooit zo'n papa zal krijgen weet ik wel maar dat mijn papa niet zoveel geld heeft kan ie ook niks aan doen en ik houd niet minder veel van m
Utrecht weer. De stairway is leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
Kunnen het ergens in het midden van NL doen (Utrecht ofzo) ik ken het daar zelf alleen totaal niet
Dus weet megod niet hoe ik dat moet regelen
Cosmo girl én vriendin van meisje 1 vroegen of ik mee uit wilde vanavond
Even kijken of er een hattrickje in zit, ga vanavond maar even de klootzak spelen...
F*ck it maar...
Ik ben nooit getrouwd geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ga niet meer trouwen. Denk ik. Niet dat ik er van uit ga dat het weer mis loopt, maar ik wil niet nog eens door zo'n scheiding heen.
Wij trouwen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hypotheek is afbetaald, hij krijgt een riant pensioen en heeft verder geen achterlijke kosten.
Nog 1 post en ik zit op 85000.
Ging op een renfiets , hangt nu aan plafond nu een hybride net ff beter voor me rugquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oei, en ik dacht al sportief te zijn met mijn 60-90 km
Goedpratertje: Jij gaat op een renfiets neem ik aan
Daar kan je alleen niet echt bbq'enquote:
Zo'n een met electrische hulp motor ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ging op een renfiets , hangt nu aan plafond nu een hybride net ff beter voor me rug
Dat kan ik je niet zeggen.quote:
Stairway was leuk, nu niet meerquote:
Ik gewoon op mijn 4-versnellingen-damesfiets met kinderzitje acheropquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ging op een renfiets , hangt nu aan plafond nu een hybride net ff beter voor me rug
Je gaat dus met cosmogirl en springt erop?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
Kunnen het ergens in het midden van NL doen (Utrecht ofzo) ik ken het daar zelf alleen totaal niet
Dus weet megod niet hoe ik dat moet regelen
Cosmo girl én vriendin van meisje 1 vroegen of ik mee uit wilde vanavond
Even kijken of er een hattrickje in zit, ga vanavond maar even de klootzak spelen...
F*ck it maar...
misschien moeten we elkaar eerst eens zienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij trouwen dan?
Fijn is dat, als het allemaal klopt uiteindelijk en je je daar verder geen zorgen meer om hoeft te maken, schijnt de nummer 1 ruzieveroorzaker te zijn (Was het bij ons wel, en hethuishouden)
Leuk strandtentje?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar kan je alleen niet echt bbq'en
quote:
Stairway is nog steedsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stairway was leuk, nu niet meer
Hoezo nu niet meer danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stairway was leuk, nu niet meer
Ik bedoel dat ik het een goede instelling vindquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet zeggen.
Kom maar terug als ik in mijn graf om te kijken of ik ook dat niet gedaan heb.
Zeg nooit nooit..
Of scheveningen weerquote:
Stairway is een van de reden dat ik nu single benquote:
Oeh, jaquote:
Ja, daar kan de tent lekker wat aan doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stairway is een van de reden dat ik nu single ben
O ja, is wel logischer hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
misschien moeten we elkaar eerst eens zien.
Ik kan wel vrij goed met geld omgaanquote:Ja, dat heeft ie allemaal goed voorelkaar die ouwe. Ik heb zijn talent om met geld om te gaan niet geerfd
.
Wat een medeleven zegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je gaat dus met cosmogirl en springt erop?
(Ik vond het zo sneu voor je dat niemand je quotte)
Vond ze het niet goed als je op stap ging?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mijn ex geeft fok de schuldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor mij is alles te ver weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
Of is dat ook te ver weg ?
Oh nee wacht maar af.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar kan je alleen niet echt bbq'en
Lijkt me welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, is wel logischer he
[..]
Ik kan wel vrij goed met geld omgaan
Hoezo medeleven, je vroeg toch om een hattrick?quote:
Nja ik heb geen idee dusquote:
Ik heb de instelling ''wie weet heb ik morgen een nieuwe koelkast nodig''.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Ach, ik heb nooit geldproblemen hoor, maar ik ben niet zo iemand die overal potjes voor heeft, ik heb altijd de "morgen kan ik onder een tram liggen"instelling.
Meisje 1 is over sinds eergister avondquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo medeleven, je vroeg toch om een hattrick?
Maar...
Je zegt dat je een eikel gaat zijn.
Je bent gek op meisje 1, een vriendin van haar heeft je mee uitgevraagd, maar cosmogirl ook en jij gaat nu voor cosmogirl omdat je te lang moet wachten op meisje 1?
Ik weet het niet meer
Zo zijn we niet getrouwdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het een goede instelling vind
Ik ken ook een stel dat ging trouwen met in hun achterhoofd dat ze ws toch wel een keer uit elkaar zouden gaan![]()
Ik heb wel wat achter de hand altijd, maar niet veel, heb ook niet zoveel, dat scheeltquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Ach, ik heb nooit geldproblemen hoor, maar ik ben niet zo iemand die overal potjes voor heeft, ik heb altijd de "morgen kan ik onder een tram liggen"instelling.
Gewoon goede spullen kopen die niet snel stuk gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb de instelling ''wie weet heb ik morgen een nieuwe koelkast nodig''.
Ik heb de instelling, een leuke avond/vakantie is belangrijker dan ff zonder koelkast zittenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb de instelling ''wie weet heb ik morgen een nieuwe koelkast nodig''.
Volgende meet in Zeeland maar dan?quote:
Doe maar een voorstel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik heb geen idee dus
Nog nooit geweest...
Wil wel wat organiseren, maar dat kan alleen op een plek waar ik het ken!
Wacht dat je van Ouddorp das best gezellig daarquote:
O, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisje 1 is over sinds eergister avond
Zo zou ik ook niet trouwen, ik zou op zn minst willen denken dat het voor de rest van mn leven isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zijn we niet getrouwd
Maar mijn bruiloft was zo te gek. En zo mooi. Met iedereen waar ik van hou. Sommige mensen zijn er nu niet meer. Zoals 1 van mijn getuigen. En de volgende keer zal nooit zo mooi worden!
Dus doe ik het lekker niet
MIjn opa, oma en oom hadden altijd caravan daar ergens staan. Had altijd heel truttig gevoel daar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wacht dat je van Ouddorp das best gezellig daar
Voor mij nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de instelling, een leuke avond/vakantie is belangrijker dan ff zonder koelkast zitten.
Als je medeleven wil hebben had je het er anders neer moeten zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisje 1 is over sinds eergister avond
Ja, ik ben voor niemand verantwoordelijk, natuurlijk scheelt datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij niet
(Kinderen scheelt wel moet ik zeggen)
Amsterdam / Scheveningenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende meet in Zeeland maar dan?
[..]
Doe maar een voorstel.
Vorig jaar tijdens de zomer was het er topquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
MIjn opa, oma en oom hadden altijd caravan daar ergens staan. Had altijd heel truttig gevoel daar.![]()
Maare, verder is Zeeland best ok hoor.
Ik wil geen medelevenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je medeleven wil hebben had je het er anders neer moeten zetten. Nu is dit natuurlijk wel de uitgelezen kans voor een trio
Wat was daar dan gaande?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens de zomer was het er top
Dan ga je als je terug komt toch lekker douchen. Of anders wil ik jou wel opwarmen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef Jannuk het volgende:
Zit ik met mn leedvermaak... moet ik toch nog zelf door de regen om mn hond uit te laten.... zucht
Oke leuk. Zo kom je nog eens ergens.quote:
Verbouwen bij die patat fabriek daar in de buurtquote:
Ben er nog nooit geweest gewoonquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens de zomer was het er top
En gisterenavond heb je alweer iemand gescoord?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil geen medeleven
Heb het vandaag al uit mijn gedachte gezet toen ik in het zonnetje lag aan het strand
Dat klinkt indd. enorm indrukwekkend.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Verbouwen bij die patat fabriek daar in de buurt
Heb al gedoucht... zorg maar dat je met een handdoek klaarstaatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ga je als je terug komt toch lekker douchen. Of anders wil ik jou wel opwarmen.![]()
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bloemendaal ook goed?
http://www.woodstock69.nl/default.asp
Dat was zonder gevoelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En gisterenavond heb je alweer iemand gescoord?
Weet zij dat ook?quote:
Voor haar zekerquote:
Dan geldt ook voor jou:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef HeatWave het volgende:
zeeland, kan me ook niet herinneren er ooit geweest te zijn.
Ja, dan ga ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
Ga jij dan ook?!
Die site ziet er leuk uit
Ze was knijterlam...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet zij dat ook?
Waar heb je die vandaan gehaald?
Nouk echtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet zij dat ook?
Waar heb je die vandaan gehaald?
Oké...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
Ze was knijterlam...
Ik wist haar naam niet...
Tegen gekomen in de kroeg, meegegaan naar haar boot...
Nee, meteen erna...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké...![]()
En halverwege de nacht/ochtend ben je 'm gesmeerd zonder dat zij wakker werd?
Ik ken het nog nietquote:
Naar het buitenland gaan maar niet je eigen land kennenquote:
Okéeeeee, apart.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef KudFokker het volgende:
Nee, meteen erna...
Vriend was nog in de kroeg en mijn jas hing daar nog
Dat kan ik hier prima hoorquote:
Zeeland is leuk. Vooral als je weer weggaat.quote:
Vond het wel vet, vooral dat het op een boot wasquote:
In heel Nederland weleens geweest maar Zeeland gewoon overgeslagen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik hier prima hoor.
Nee, ben in heel nederland wel eens geweest geloof ik, van groningen, friesland, brabant, limburg etc aan toe. Of het nou voor een meet, concert ofzo was. Maar ik heb oprecht nog nooit een reden gehad om naar Zeeland te gaan.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Zeeland is leuk. Vooral als je weer weggaat.
Ja sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
In heel Nederland weleens geweest maar Zeeland gewoon overgeslagen.
Zeeland is leuk. De deltawerken. Zeeuws-Vlaanderen kan je leuk op vakantie gaan. Alleen jammer van al die Duitsers.quote:
Maar Vlissingen is dan ook ruk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik heb echt geen idee wat ik er zou moeten doen. Ik heb ooit eens een prijsvraag gewonnen van een beroemde fotograaf om mijn portret te laten maken met allerlei zeedieren enzo, maar dan moest ik naar Vlissingen. De voucher ligt hier nog steeds.
Kijk, iemand die deze waterige provincie waardeert.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging heel vaak naar Zeeland hoor Venco
Heel leuke vakanties daar gehad
Dat klinkt vrij bizar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik heb echt geen idee wat ik er zou moeten doen. Ik heb ooit eens een prijsvraag gewonnen van een beroemde fotograaf om mijn portret te laten maken met allerlei zeedieren enzo, maar dan moest ik naar Vlissingen. De voucher ligt hier nog steeds.
Ik krijg nog een Amsterdamse rondleiding tegoed volgens mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef HeatWave het volgende:
Deltawerken, ok, dat zou ik nog wel eens willen zien.
krijg ik dan een rondleiding Venco?.
Was het ook, maar wel heel erg cool wat ik had gezien, hij had allerlei BNérs met zeebeesten op de fotogezet oa Chantal Janzen (quote:
Kan geregeld worden hoor, over een week danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg nog een Amsterdamse rondleiding tegoed volgens mij.
2 jaar geleden ofzo voor t laatst geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, iemand die deze waterige provincie waardeert.
Dan pasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor, over een week dan.
Davy Jones misschien?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het ook, maar wel heel erg cool wat ik had gezien, hij had allerlei BNérs met zeebeesten op de fotogezet oa Chantal Janzen () met een inktvis over dr haar etc. Hij is een schatrijk mee geworden. Ik kan zijn naam alleen niet meer herinneren
.
Ja bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, iemand die deze waterige provincie waardeert.
Ik kan voorlopig ook niet dus dat scheelt. Waar ga je op vakantie heen trouwens?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor, over een week dan.
Kretaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig ook niet dus dat scheelt. Waar ga je op vakantie heen trouwens?
Ik ga me wel vermaken, maar ik zit echt in het Salou van Kreta, en ik hou niet zo van dat soort oordenquote:
Tof, met wie ga je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga me wel vermaken, maar ik zit echt in het Salou van Kreta, en ik hou niet zo van dat soort oorden.
Maar het was spot goedkoop en meteen beschikbaar, en mijn reisgenoot heeft het allemaal geregeld.
Dat maak ik nog wel zelf uit.quote:
Mijn mijn broer(tje)quote:
je past er vast prima tussen en s avonds los in de discotheekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga me wel vermaken, maar ik zit echt in het Salou van Kreta, en ik hou niet zo van dat soort oorden.
Maar het was spot goedkoop en meteen beschikbaar, en mijn reisgenoot heeft het allemaal geregeld.
Lekker zuipen dus?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |