ik ook niet. Ik weet alleen dat ik mijn reservering voor zaterdag nog af moet zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik weet nu nog niet wat ik volgend weekend ga doen.
Daar word ik wel minder droef van, al haalt het de stomheid niet wegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Tally het volgende:
Kom JB wij gaan knuffelen misschien dat het helpt!
Jij bent niet single, dat telt nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook gister seks gehaden verdomd goede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nie woar.. Is niet de eerst. Ik zei gister en tijn ook!squote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal maar de eerst kick geven, 3maanden geleden
Lol.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar word ik wel minder droef van, al haalt het de stomheid niet weg
[..]
Jij bent niet single, dat telt nietMaar we zijn beide stom.. En misschien kan ik het je dat gewoon uit je hoofd knuffelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik ben niet single maar
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik heb vandaag nog niet aan mezelf gezeten!!!!! Wel aan mijn tieten dan want daar gooide ik net hete soep tussenquote:
En het was nog lekker ook.quote:
Ow, dat staat er alsof ik het lullig bedoelde. Is niet zo.quote:
Tipsy duck, da,s een tijd geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Effenaar, mits er wat tofs is, Bakkerij, de Rechter, Altstadt, soms Tipsy Duck.
Tal... Deze keer was ik het ook niet die aan me zat!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet aan mezelf gezeten!!!!! Wel aan mijn tieten dan want daar gooide ik net hete soep tussen
Spelbreektsterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik laat liever in het midden of ik wel of niet geneukt heb gisteren...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tal... Deze keer was ik het ook niet die aan me zat!
quote:
Nietquote:
Geen seks voor het huwelijk met haar. Met een ander kan bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "geen seks voor het huwelijk" ?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, weg!eigenlijk waren dat daarboven tvp-dingesten!
Dat is even wennen he.quote:
Daar doe je niks aan.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar we zijn beide stom.. En misschien kan ik het je dat gewoon uit je hoofd knuffelen..
En ja ik ben niet single maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nogal traagquote:
Ach dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:35 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ik meer topics gemist heb dan dat ik er meegekregen heb hier.
Of zichzelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk met haar. Met een ander kan best
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaWeet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dan komt het vanzelf wel goed.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bekend
Soms vind ik het gewoon leuk om even te zeggen
Gelukkigquote:
Oh, zoiets ben ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Ik ben ook geen single! en zo wel dan niet! Ofzoiets
Soms?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bekend
Soms vind ik het gewoon leuk om even te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |