Er bestaat tegenwoordig zoiets als gratis virusscanners.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat het soms even duurt maar mijn PC start uitzichzelf soms opnieuw op door een virus
Kapotte fan kan ook de oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat het soms even duurt maar mijn PC start uitzichzelf soms opnieuw op door een virus
Weet ik maar toch ging het misquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig zoiets als gratis virusscanners.
George C Scott. Allebei van de Stella Adler school?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is de naam van deze acteur en wat heeft ie gemeen met Marlon Brando ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik kan ook niet op uitzendingen gemist en MSN doet het ook niet. Vriend van me komt het herstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kapotte fan kan ook de oorzaak zijn.
Die golfer heeft het maar druk met je.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet op uitzendingen gemist en MSN doet het ook niet. Vriend van me komt het herstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |