Mijn huisgenoot heeft een Amerikaan te logeren. Die twee hebben elkaar leren kennen van een uitwisselingsproject en zijn zo dol op elkaar geworden dat die knul hier naar toe wilde komen voor een maand.
Op zich is dat geen probleem. Zij het dat die Amerikaan, nu hij in Nederland is, toch een keertje graag naar de coffeeshop wilde. Mijn huisgenoot is principieel tegen de coffeeshop en weigerde dat, de vraag was dus of ik wilde gaan. Mijn best, blowen zit er op dit moment voor mij niet in (gebroken ribben), maar een joint draaien moet nog lukken.
Eerst wilde ik nog even een paar uurtjes sporten, daarna zouden zij mij ophalen. De Amerikaan en mijn huisgenoot gingen samen naar de grote M om hun vet wel op peil te houden (soms moet ik de neiging onderdrukken om ze niet in zee te rollen). Duidelijk had ik tegen de Amerikaan gezegd dat hij geen alcohol moest nuttigen als hij wilde blowen, voor de eerste keer is dat een slechte combinatie. Maar meneer was eigenwijs en begon dus zwaar aangeschoten aan zijn joint.
Dit had het resultaat dat hij ten eerste ENORM ging lopen kotsen (en ondertussen lekker door blowen), wat mij tot besluit bracht om nooit naar de grote M te gaan, het was erg onsmakelijk. Vervolgens werd die kerel zo ziek dat we in het ziekenhuis belandde, waar ze natuurlijk ook weinig konden doen. Hierdoor was mijn avond verziekt.
Samenvatting:
Klacht 1: Huisgenoot is vet en heeft een nog vettere Amerikaan te logeren.
Klacht 2: Huisgenoot is tegen blowen zodat ik met de Amerikaan naar de coffeeshop moet terwijl ik niet mee kan doen.
Klacht 3: Grote M kots is goor.
Klacht 4: Amerikaan die niet luistert en zegt tegen drank in combinatie met een grote joint te kunnen (met mijn joints krijg ik de grootste kerel nog plat).
Klacht 5: Ik heb een uur korter moeten sporten.
Laatste klacht: Ik kreeg op mijn kop in het ziekenhuis omdat ik de Amerikaan niet goed begeleid had.