Wat gaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef letterdief het volgende:
Laatste klacht: Ik kreeg op mijn kop in het ziekenhuis omdat ik de Amerikaan niet goed begeleid had.
dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Je wou eerst nog eens gaan sporten met gebroken ribben?
inderdaad, dat ziekenhuis is sowieso een hoax, iedereen die daar aankomt bij de EHBO wordt binnen 1sec weggestuurd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom naar het ziekenhuis gaan omdat iemand gaat kotsen van wat wiet?
Gewoon ergens neerflikkeren met een emmer en niet meer naar omkijken, gaat vanzelf wel over.
Jaa, maar sporten kan makkelijk met gebroken ribben!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Ligt er aan hoe ver iemand heen is.. Intoxicaties die ze naar huis sturen en die de volgende dag niet meer wakker worden zijn niet gewenst.. Maar als de persoon na 30 minuten/langer al weer herstel vertoond gaat ie vaak wel naar huisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
inderdaad, dat ziekenhuis is sowieso een hoax, iedereen die daar aankomt bij de EHBO wordt binnen 1sec weggestuurd.
Omg, jij bent toch dom heyquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef letterdief het volgende:
En sporten, slank voor alles; veel pijnstillers en bikkelen.
als jij bad gaat met blowen wordt je niet geholpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ver iemand heen is.. Intoxicaties die ze naar huis sturen en die de volgende dag niet meer wakker worden zijn niet gewenst.. Maar als de persoon na 30 minuten/langer al weer herstel vertoond gaat ie vaak wel naar huis
Hier ging het dus al fout. Dat snap je nu zeker wel?quote:Mijn huisgenoot heeft een Amerikaan te logeren
bij jou valt zeker dammen ook onder sporten? hoe kun je nou met gebroken ribben sporten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef banaantjeEE het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Vetklep het volgende:
[..]
bij jou valt zeker dammen ook onder sporten? hoe kun je nou met gebroken ribben sporten?
In a'dam misschien niet, maar dan ligt het nog aan de mate van de alcoholvergiftiging..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
als jij bad gaat met blowen wordt je niet geholpen.
Ik heb ook een keer ribben gekneusd en kon toen ook weken niet zonder pijn lopen. Maar ze zeggen dat gebroken ribben minder pijn doen dan gekneusde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe kun je nou sporten met gebroken ribben![]()
toen ik mijn ribben alleen maar gekneusd had kon ik niet eens fatsoenlijk ademhalen, laat staan sporten
Right.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef letterdief het volgende:
Mwa... dat kotsen kon me niks schelen, alleen dat hij out ging wel. We waren ook vrij snel weer terug. Alleen ziekenhuis betekend lang wachten...
je draaft door lulhannes. het enige waar jij last van hebt is dat hij amerikaans is en dat er weed- en spermageuren uit de kamer, van de huisgenoot die jij zo leuk vindt, komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef letterdief het volgende:
Mwa... dat kotsen kon me niks schelen, alleen dat hij out ging wel. We waren ook vrij snel weer terug. Alleen ziekenhuis betekend lang wachten...
ja deepthroaten moet je leren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:05 schreef Janstersons het volgende:
Ik moest ook kotsen de eerste keer.in combinatie met drank dan.
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Snoop dogg was ook van z'n stoel gepleurd in een shop omdat hij de sterkste wiet bestelde en een dikke pure blow ging draaien
engelsen en russen zijn nog erger. die worden lijkbleek voordat ze neergaan van een blowtje dat wij wel redelijk sterk vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe Amerikanen die denken te kunnen blowen..
Hij is zeker kutwiet gewend en rookt normaal alleen puur.Snoop dogg was ook van z'n stoel gepleurd in een shop omdat hij de sterkste wiet bestelde en een dikke pure blow ging draaien
Dit had veel effectiever moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef DaanA het volgende:
Goed dat je die Amerikaan bijna onder zeil had.![]()
Jammer dat je hem niet onder de zoden gekregen hebt.
Maar het was een mooie poging.
Same herequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:52 schreef junkiesietze het volgende:
Klacht 4: Amerikaan die niet luistert en zegt tegen drank in combinatie met een grote joint te kunnen (met mijn joints krijg ik de grootste kerel nog plat).
Dat wil ik wel eens proberen![]()
![]()
Dat weet ik niet. Hij vertelde het een keer bij Jensen daar zijn wel beelden van op youtube.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:09 schreef letterdief het volgende:
Mwa... ribben zijn bijna genezen en zoals ik al zei, voor mijn figuur heb ik veel over. Veel pijnstillers en veel pijn; het moet maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |