Maar goed, we hebben weer een nieuwe:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hebben ook weer een weekmenu, maar het is weinig spectaculair deze week.
Zaterdag: gemarineerde kippenpoten uit de oven, met daarbij een schotel van courgette, tomaat, kikkererwten, currypasta en een paar aardappels
Zondag: Knorr-burritos met tofu in plaats van kip
Maandag: verse ravioli en een bakje saus van AH met extra tomaat en ciabatta
Dinsdag: ciabatta met een lekkerbekje, halfvolle mayo en rucola
Woensdag: bonenburgers, volgens Ainsley's recept viscuisine met krieltjes en spinazie à la crème
Donderdag: aardappelpuree met een Valess-camembertschnitzel en spinazie bloemkool met witte saus en gebakken paprikareepjes
Haha, ik zag het al aan de blogs waar je je recepten vandaan had!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb deze keer een groot deel van de recepten van http://foodgawker.com/ gehaald.
Waaarrrrr haal jij biologisch konijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Windigo het volgende:
Deze week:
-Zondag: geroerbakte groente met pindasaus, rijst en een javaanse schijf
-Maandag: gebakken roseval aardappels, biologische haas biefstuk, salade met een lichte vinaigrette
-Dinsdag: pasta met rode peper, geroosterde paprika, olijven en geitenkaas
-Woensdag: Lichte salade met geitenkaas uit de oven, pijnboompitten, stokbrood, een kop bouillon en als toetje vanille ijs met aardbeien
-Donderdag: Biologisch Konijn met knoflook en witte wijn, aardappelpuree en rode kool
-Vrijdag: Rest aardappelpuree verwerken met andijvie (dat is nú het seizoen, biologisch gezien) en een kaaskroket
Zaterdag: Aspergesoep en brood
Bij de Biologisch-Dynamische slager van de Groene weg in Amersfoort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Waaarrrrr haal jij biologisch konijn?
Aha! Ik zal het eens vragen bij de Groene Weg in Rotterdam. Daar nooit eerder konijn gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij de Biologisch-Dynamische slager van de Groene weg in Amersfoort.
Aanrader.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga me nu even bezighouden met dit recept, als presentje voor eem bruiloft waar ik vanavond naartoe moet.
Die ga ik ook proberen straksquote:Vandaag:
[ afbeelding ]
Linkje naar recept
Kruidige aardappelen, ze staan al in de oven. Eten we straks met een salade van veldsla en rode ui.
Zaterdagochtend weer een nieuw weekmenu bedenken.
Komt die uit de Allerhande, en eentje die nu nog te krijgen is? Zo ja, kun je me aan het recept helpen? Staat niet op ah.nl in ieder geval.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef renzell het volgende:
Met dank aan de allerhande...
Maandag; slastamppotje met pittige Spaanse worstjes, rode ui en tomaat uit de oven. Was echt lekker!
Italiaan? Bij een restaurant ?Italiaanse supermarkt ben ik in Nederland in ieder geval nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:03 schreef Isegrim het volgende:
Bij de Italiaan bijvoorbeeld. Buffelmozzarella is eigenlijk de enige echte mozzarella.
Ook gewoon bij de AH en de meeste supermarktenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Italiaan? Bij een restaurant ?Italiaanse supermarkt ben ik in Nederland in ieder geval nog niet tegengekomen
Bij mij zit er eentje op vijf minuten lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Italiaan? Bij een restaurant ?Italiaanse supermarkt ben ik in Nederland in ieder geval nog niet tegengekomen
Super , gebruikte altijd de goedkope versie en is inderdaad totaal niet lekker gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook gewoon bij de AH en de meeste supermarkten
Galbani Mozzarella bufala
2.25
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=mozzarella&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen gaan we boodschappen doen, het menu is al bekend. Het bedenkt een stuk gemakkelijker zo 's middags, dan 's avonds nog na het avondeten als je nog vol zit..
Zondag: vooraf ciabatta met pesto, gegrilde aubergine en feta, dan een sort of bbq met spareribs, tex mex hamburgers en verschillende salades, toe mango fool
oe ... looking nicequote:
Ik ga de bonen vervangen door gele linzen, want ik ben vergeten om gisteravond de bonen in de week te zetten. Maak ik daar volgende week iets mee. Zwarte bonen kon ik trouwens niet vinden, dus ik heb zwartoogbonen meegenomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
zondag
Stoofpotje:
http://annies-eats.com/20(...)and-red-pepper-stew/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |