zo bijzonder is het toch allemaal niet? Ok, niet alleen maar AGV, maar zeker geen onmaakbare dingen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mn eigen een behoorlijke amateurkok als ik jullie weekmenu's zo lees
Wat een leuke blog is dat zeg! Ik heb me er net ontzettend mee vermaakt, en die curry komt deze week aan bodquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef minilot het volgende:
Woensdag: Gele kipcurry, recept van Kayotic Kitchen. Zelfgemaakte naanbroodjes erbij, en gestoomde broccoli
quote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef minilot het volgende:
Zo, ik ben er weer uit:
Vrijdag:
Hamburgers met brie en zoete baconjam
Dat is 'm! Receptje vergeten te linken. Ik ben ook erg benieuwd!quote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.notquitenigell(...)st-dreams-come-true/
Ik kwam die laatst tegen en het leek me echt geweldig. Wil het graag een keer maken, ben benieuwd.
Whehehhequote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Maandag: Couscoussalade
Dinsdag: Kipshoarma
Woensdag: risotto met paddo's en spinazie
Donderdag: kippenvleugeltjes met ?
Vrijdag: nasi
Zaterdag: - (uit eten)
Zondag: Goulash
Ik neem het me nu al een paar weken voor, maar het komt er steeds niet van! Vast omdat ik er een onbewuste zomerassociatie bij heb, en ik nu vooral graag tot mijn neus in de wortelen, paddestoelen, pompoenen en knolselderijen zit.quote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef karoltje het volgende:
[..]
Whehehhe.
Ik eet het ook vanavond
De groenten die je opsomt passen ook prima bij couscous. (nouwja, ok, die knolserderij zou ik weglaten) Groenten roosteren in de oven, couscous maken, beetje zachte geitenkaas erbij, verse kruiden en smullen maar.quote:Op maandag 16 november 2009 14:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik neem het me nu al een paar weken voor, maar het komt er steeds niet van! Vast omdat ik er een onbewuste zomerassociatie bij heb, en ik nu vooral graag tot mijn neus in de wortelen, paddestoelen, pompoenen en knolselderijen zit.
O, dat geloof ik ook best. Het zit vooral tussen mijn oren dat ik couscous associeer met munt en feta en tomaten en bikini's en zonsondergangen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef mjan het volgende:
[..]
De groenten die je opsomt passen ook prima bij couscous. (nouwja, ok, die knolserderij zou ik weglaten) Groenten roosteren in de oven, couscous maken, beetje zachte geitenkaas erbij, verse kruiden en smullen maar.
Hmmm baconjam.... Ziet er wel goed uit. Maar 500gr gerookte bacon. Dat is niet hetzelfde als bacon ala vleeswaren toch? Waar zou ik dat vinden in de supermarkt??quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is 'm! Receptje vergeten te linken. Ik ben ook erg benieuwd!
Oe lekker én makkelijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=39542&rq=portobello&course=hoofdgerecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |