Fak jouw en iedereen die denkt dat dat typische Lil' Wayne stemmetje gemaakt word met Autotune!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Fak jouw en iedereen die denkt dat dat typische Lil' Wayne stemmetje gemaakt word met Autotune!
Die stem die je hoort in al z'n liedje is gewoon zijn eigen stem, jij vind het wss een vage stem maar ik en vele andere hip hop liefhebbers vinden dat stemmetje juist vet, hij heeft dat stemmetje btw doordat hij verslaafd is geweest aan drugs en hoestdrank.
Fak jouw.quote:
3Dubbel fak jouw!quote:
Jezus Christus, houd daar 's mee op man.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:29 schreef Ritmo het volgende:
Laat de anti-hip hop reacties van de rock-schooiers maar komen.
Verslaafd aan het gebruik van een stemvervormer?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Fak jouw en iedereen die denkt dat dat typische Lil' Wayne stemmetje gemaakt word met Autotune!
Die stem die je hoort in al z'n liedje is gewoon zijn eigen stem, jij vind het wss een vage stem maar ik en vele andere hip hop liefhebbers vinden dat stemmetje juist vet, hij heeft dat stemmetje btw doordat hij verslaafd is geweest aan drugs en hoestdrank.
Ken ik jouw?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef Penisbaard het volgende:
Klacht: Faggot die elke keer weer een topic vol aids maakt om zijn muzikale voorkeur aan iedereen op te dringen
daarom is het dus 1000-in-een-dozijn nummer.. ze zijn allemaal wel verslaafd (geweest)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Prima, als die figuren optiefen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Jezus Christus, houd daar 's mee op man.
Klacht 1: word verkeerd typen ( The Game en Lil Wayne word schaamteloos verkracht )quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:25 schreef Lil.Q94 het volgende:
''My Life'' ; zo'n über mooi/vet/gangster/leuk lied van The Game en Lil Wayne word schaamteloos verkracht door een of andere chick die denkt dat ze goed kan zingen en piano spelen.![]()
Hoe durft ze!![]()
Chick, ik beschouw dit als een persoonlijke belediging!![]()
Samenvatting : Chick verkracht schaamteloos één van de beste Hip Hop nummers van het moment.![]()
Klacht1 : Chick verkracht schaamteloos één van de beste Hip Hop nummers van het moment.![]()
Klacht2 : Ik moet een week wachten voor die mooie broek bij Jack & Jones in mijn maat er is.![]()
Klacht3 : School.
nee hoor, note en slotje komt welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:29 schreef Ritmo het volgende:
Laat de anti-hip hop reacties van de rock-schooiers maar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |