En daarom smeer ik mijn hoofd ook altijd in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:44 schreef ThE_ED het volgende:
Geloof dat ik door mijn (iets) kortere haar zelf een beetje verbrand ben op mijn hoofd
Ik kan het toch niet laten als ik ergens 299 zie staanquote:
Ik denk dat zijn haar daar nogal vet van wordt. Hij heeft het wel nog, zeg maarquote:
Hihi! Ik wilde dat gewoon even zeggenquote:
boefjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi! Ik wilde dat gewoon even zeggen
Niets wat een tondeuze niet op kan lossen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn haar daar nogal vet van wordt. Hij heeft het wel nog, zeg maar
quote:
O.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten als ik ergens 299 zie staanIk was eigenlijk opzoek naar topics met daarin huilies die het leven kut vinden, want beter vermaak heb ik niet bij de hand zo vlak voor het eten.
Dat is verbodenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef Bob-B het volgende:
Liedjes spammen schijnt hier normaal te zijn.
Hij is net naar de kapper geweest, zo zonde van het geldquote:
ik bevestig het even voor de restquote:
Als je dat zoekt moet je even op ALT+F4 drukken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Bob-B het volgende:
Ik kan het toch niet laten als ik ergens 299 zie staanIk was eigenlijk opzoek naar topics met daarin huilies die het leven kut vinden, want beter vermaak heb ik niet bij de hand zo vlak voor het eten.
Je kan hier echt bijna alles vinden hé?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O.
Voor jouw vermaak dan:![]()
![]()
![]()
![]()
Het leven is stom
![]()
![]()
Anders nog iets?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je kan hier echt bijna alles vinden hé?
Het was gevatter geweest als je had gezegd dat de spiegel in de badkamer hangt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat zoekt moet je even op ALT+F4 drukken.
Ik ben niet te beroerd mijn tekortkomingen toe te geven; ik ben niet zo gevat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:53 schreef Bob-B het volgende:
Het was gevatter geweest als je had gezegd dat de spiegel in de badkamer hangt.
succesquote:
Helpt dit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, iemand die mij van mijn verveling af kan helpen.
Held!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef kingmob het volgende:
Ik heb net in m'n ogen gewreven met wasabi aan m'n handen![]()
Ik ben bang voor barbecuesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als jij straks het vlees komt omdraaien op de BBQ dan heb ik ECHT niets te doen
Dat is niet zo slim!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef kingmob het volgende:
Over Bob gesproken? Wie is er vanavond de BOB?quote:
mijn fiets!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over Bob gesproken? Wie is er vanavond de BOB?
Wow Jackassquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef kingmob het volgende:
Dit dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ze nu voor mijn neus had gestaan wel.
Okequote:
Vanavond zijn de vuurpijlen uit m'n reet aan de beurt. Rotterdam, pas op!quote:
Prettig is anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vanavond zijn de vuurpijlen uit m'n reet aan de beurt. Rotterdam, pas op!
Lekker fris crisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cool.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, jij welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom smeer ik mijn hoofd ook altijd in.
Ik, want ik ga vooralsnog in mijn eentje naar huisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over Bob gesproken? Wie is er vanavond de BOB?
Binnenkort op een youtube kanaal near you!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prettig is anders.
Je hebt er toch wel een filmpje van gemaakt voor op youtube hè?
quote:
Stuur effe de link wil je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Binnenkort op een youtube kanaal near you!
en liefquote:
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik, want ik ga vooralsnog in mijn eentje naar huis
Oke ik kan haast niet wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Binnenkort op een youtube kanaal near you!
Dat is Street Spirit tijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de beste nummers van Radiohead
Dat nummer ken ik nietquote:
Rollatorquote:
quote:
Dat nummer ken ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor wat radiohead opvoeding:
(mooiste clip wmb)
etc.
daar gaan we weerquote:
Ik ga vanavond lekker single film kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben de singles nog ontzettende singles-plannen vanavond?
Brak zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:36 schreef Nouk84 het volgende:
You've got to be fucking kidding me, wat heeft die kuthoer een ontzettend bord voor d'r harses
Zoiets ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:36 schreef Nouk84 het volgende:
You've got to be fucking kidding me, wat heeft die kuthoer een ontzettend bord voor d'r harses
Ja single zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
De vriendin van een vriend van me. Neverending, too long, story...quote:
Groter, en van gewapend beton.quote:
We hebben de tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De vriendin van een vriend van me. Neverending, too long, story...
"Respect to the man in the ice cream van!!!!"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:33 schreef KudFokker het volgende:
Haha wtf, er rijdt gewoon weer een ijsco kar door de straat
Dat is echt jaren geleden geweest!
sommige mensen zien er een stuk beter uit met een bord voor hun kop hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De vriendin van een vriend van me. Neverending, too long, story...
Zij helemaal..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:41 schreef ArTiC het volgende:
sommige mensen zien er een stuk beter uit met een bord voor hun kop hoor
Ja, fijn voor je, ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Vertel maar heb toch niet veel te doen
Keihard alleen naar het cafe gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:35 schreef Nouk84 het volgende:
Sommige mensen zullen nooit veranderen.quote:
Ik zit zeker niet je planningquote:
Haha, nee jij zit zeker niet in mijn planningquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik zit zeker niet je planning
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee jij zit zeker niet in mijn planning
Dat dus, maar niet alleenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad die man is een groot dichter.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
"Respect to the man in the ice cream van!!!!"
"Love in a woman's heart
I wanna have the whole and not a part
Strange that this feeling grows more and more
'Cause I've never loved someone like you before
Chillybow!!!
Yiiihhaaaa!!!
Respect to the man in the icecream van!!!
"
Het genie
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
Artic
meteen de ITB's gemonteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat je de ECU meteen aanpassen?Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Even zien wat ik doe nog, denk het wel. Heb een realtime editor erin (eCtune) en Ostrich 2.0 dus stel hem zelf af.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meteen de ITB's gemonteerd
laat je de ECU meteen aanpassen?
En wat is daar mis mee. Dat was ik ook van plan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen singles plannen vanavond! Ook geen niet singles plannen
Word vanavond weer een avondje nerden ben ik "bang"
Daar kunnen we altijd wat aan doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen singles plannen vanavond! Ook geen niet singles plannen
Word vanavond weer een avondje nerden ben ik "bang"
Hoi, was het gezellig in scheveningenquote:
Daar is ook niets mis mee. Ik heb nog genoeg te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee. Dat was ik ook van plan.
Gezellig voor de hond en mij. Wel errug lekker zo'n terrasje, zonder hooikoorts!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hoi, was het gezellig in scheveningen
Hoiquote:
Hey, hoe is het met jou? Tijd niet gezien hier.quote:
Mooi dat de hond schik hadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gezellig voor de hond en mij. Wel errug lekker zo'n terrasje, zonder hooikoorts!!
Veel plezier of succes afhankelijk van wat je moet doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. Ik heb nog genoeg te doen
Meis je hebt je nooit echt voorgesteldquote:
Je verloofde bedoel jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zooooooooo net heerlijk in het zonnetje liggen tukken.. zo een hapje klaar maken en dan met een schone dame even borrelen in amsterdam..
Prik af en toe ff in de hond, dan weet ik zeker dattie ut nog doet. Hij heeft geen energie meer over (voor zolang het duurt), maar ja, heb ik mijn avond ook weer gevuld...quote:
Hoi, ik ben Jannuk! Aangenaamquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
Meis je hebt je nooit echt voorgestelddoe eens
Ej, het is goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met jou? Tijd niet gezien hier.
Of wilde je meer weten?quote:
Nee nee, een ander...quote:
box.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meis je hebt je nooit echt voorgestelddoe eens
Niet te hard prikken is geen saslickquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Prik af en toe ff in de hond, dan weet ik zeker dattie ut nog doet. Hij heeft geen energie meer over (voor zolang het duurt), maar ja, heb ik mijn avond ook weer gevuld...
Welk levenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, een ander...Haar even helpen met haar afstuderen, ze is bezig met een onderzoek naar singles en hun date life..
Niet?? Moet ik nog voor mn eigen eten gaan zorgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Niet te hard prikken is geen saslick
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niet?? Moet ik nog voor mn eigen eten gaan zorgen
Jaa leeftijd, woonplaats en hoelang single is vaak gebruikelijkquote:
Teganquote:
Haha, nee, heb een hele tijd geleden eens met haar gedate, en eigenlijk altijd wel contact gehouden, en nu ze met dat onderzoek bezig is heb ik haar onlangs even met der neus op het feit gedrukt dat ze date verslaafd isquote:
Fijn om te horen! Je hebt het dus goed gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
sorry is net op anders had je nog mee kunnen eten
Onder de veertig, ergens in zuid-holland en hoelang niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:19 schreef mrbox het volgende:
Jaa leeftijd, woonplaats en hoelang single is vaak gebruikelijk
Zat wat tussen/in ut dingetje... morgen waarschijnlijk weer, maar dan is ut een paar kilo zand, dat is er zo uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Fijn om te horen! Je hebt het dus goed gemaakt
Wij werken met hokjes. 0-18, 18-30, 30-50, 50+ (quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Onder de veertig, ergens in zuid-holland en hoelang niet?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Onder de veertig, ergens in zuid-holland en hoelang niet?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef Feitosa het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 33
Sekse? Vrouw
Woonplaats/ regio? Regio Dordrecht (jaja, hoe dichter bij Dordt....)
Interesses? Buiten zijn, dieren, sporten, pjoeteren
Seksuele voorkeur? Bi
Lengte en postuur? 1.90 - normaal
Hoe lang single? jaartje of 7
Niemand leest de OP.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
RTFOP![]()
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Vet nog een schapenkopquote:
Was pas in de reclame bij de appiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
Is Bi hip tegenwoordig? , het sterft er hier van.
Nee dat geldt alleen voor vrouwen. Alle vrouwen zijn tegenwoordig een beetje bi.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
Toch wel in de bonus hoop ik.quote:
quote:
Yeps... 3 halen 2 betalenquote:
Oh vandaar, weer zo,n bonustrend.quote:
Dan heb je heeel goed opgelet!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
zag ze staan naast de appelmoes
Cool.quote:
Bi is teminste beter als al die lesbosquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
Op dit tjdstipquote:
ik ben anti lesbo en pro gay, blijft er meer voor mij overquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bi is teminste beter als al die lesbos![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bi is teminste beter als al die lesbos![]()
Grinnnnnnnnnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ben anti lesbo en pro gay, blijft er meer voor mij over
Egoistquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben anti lesbo en pro gay, blijft er meer voor mij over
Erg he? Moet mn brood nog laten ontdooien (ja, ik ben ook nog echt blond), maar ben braaf... heb 2 skiwiesquote:
skiwattes?!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Erg he? Moet mn brood nog laten ontdooien (ja, ik ben ook nog echt blond), maar ben braaf... heb 2 skiwies
En ik draai om de wereldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat dacht je! de wereld draait om mij hoor!echt niet om jou
Ik heb dan ook niet de ass ten grootte van de zon!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat dacht je! de wereld draait om mij hoor!echt niet om jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
kiwies, maar dan groen en ze skieen de berg afquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet de ass ten grootte van de zon!
Nothing can beat my ass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik hem shake komen al die bijtjes erop af joh!
de ene helft wil erin knijpen en de andere helft wil erin prikken
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kiwies, maar dan groen en ze skieen de berg af
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
2stuks fruit 2ons groenten of zo iets
Rolflolquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nothing can beat my ass!als ik hem shake komen al die bijtjes erop af joh!
de ene helft wil erin knijpen en de andere helft wil erin prikken
Goed zoquote:
Geef nu maar toe dat je jaloers bent.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kiwies, maar dan groen en ze skieen de berg af
inderdaadquote:
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa leeftijd, woonplaats en hoelang single is vaak gebruikelijk
[..]
TeganHoe was het eigenlijk afgelopen met die leuke jongen die jij wel had gezien maar hij jou niet enz enz ?
Het is groen en het lacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is de laatste tijd ook zo,n hype he? Die vent is Belg , toch?quote:
Nobody really knowsquote:
Ja is een Belg inderdaad..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef Feitosa het volgende:
Dat is de laatste tijd ook zo,n hype he? Die vent is Belg , toch?
Wat gewoon heteroquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens wel gewoon hetero.
[..]
Hoe weet je dat? Ik hoopte hem tegen te komen op mijn 90's party, maar hij was er niet. Volgend weekend nieuwe kans. Verder is het niets hoor, maar wellicht als ik hem ooit een echt spreek haha.
Een heuse vlamingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef Feitosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Kon het gewoon echt niet laten... de slechte teksten vliegen mijn mond uit...quote:
Niets om jaloers te zijn.. ik heb van horen zeggen dat Box zijn Bips ook best welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef nu maar toe dat je jaloers bent.
Dat betekend nog niet dat het goeie muziek is. Ik vind het een bagger nummer. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet eens voor de lol met een vriendin gezoend, of een meisje ofzo ooitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gewoon hetero![]()
Dat kan heden te dag gewoon niet meer.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Sinceria het volgende:
HALLO MENSEN!HALLO MENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is groen en het lacht.Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zit op een hek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel even doorgaanbeetje jammer ja.
![]()
HALLO MENSEN!HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want naar jouw idee maken bijna alle Belgen goede muziek?! Ja, tijn, het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat betekend nog niet dat het goeie muziek is. Ik vind het een bagger nummer. Maar dat zal wel aan mij liggen.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
hehehe dit heeft weer zo de schijn tegenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens wel gewoon hetero.
[..]
Hoe weet je dat? Ik hoopte hem tegen te komen op mijn 90's party, maar hij was er niet. Volgend weekend nieuwe kans. Verder is het niets hoor, maar wellicht als ik hem ooit een keer echt spreek haha.
maar ik was toevallig in het verkeerde topic. Je was daar het aan het uitleggen.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Lekkere bips? waar??quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niets om jaloers te zijn.. ik heb van horen zeggen dat Box zijn Bips ook best welis
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra![]()
www.riagg.nlquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet eens voor de lol met een vriendin gezoend, of een meisje ofzo ooit. Ben ik apart ofzo
.
![]()
Je stalkt me nog steedsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
hehehe dit heeft weer zo de schijn tegenmaar ik was toevallig in het verkeerde topic. Je was daar het aan het uitleggen.
![]()
. Good times.
![]()
Nee, gewoon normaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet eens voor de lol met een vriendin gezoend, of een meisje ofzo ooit. Ben ik apart ofzo
.
HALLO MENSEN!Hoi PoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Denk dat dat al niet eens meer helptquote:Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra![]()
Een eigen naamtopic maken..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Miauw!quote:![]()
Potverdikkie, ik barst van de energie en al mijn vrienden willen alleen maar bankhangen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!![]()
heej DR34M3Rquote:
Love is for real, today!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Dan gaan we samen naar het riaggquote:
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zit op een hek...Open er een topic over in ONZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel even doorgaanbeetje jammer ja.
Nee, er zijn Belgen die nog slechtere muziek maken en betere. Het is gewoon een kwestie van smaak en ik vind het een zeiknummer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Want naar jouw idee maken bijna alle Belgen goede muziek?! Ja, tijn, het ligt aan jou.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heej..quote:
Ben ik jou hier al eerder tegen gekomen
ik ben in amsterdam vanavond..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Miauw!![]()
Potverdikkie, ik barst van de energie en al mijn vrienden willen alleen maar bankhangen.jij?
![]()
Gister wel 2 tellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
Heej..
Ben ik jou hier al eerder tegen gekomen
Love is for real, today!
Ah vals beschuldigd worden is nooit leuk (en het grapje was toen zo oud geworden)...quote:Ah ik wilde bijna zeggen dat je gewoon dan braaf bent maar goed de verhalen schetsen een ander beeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
1....2....3.... nee nog steeds niksquote:
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream![]()
Leuke vrienden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Miauw!![]()
Potverdikkie, ik barst van de energie en al mijn vrienden willen alleen maar bankhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Q.! Ik hoorde dat ze bier schonken bij het festival ad werf! Gister was de Staat trouwens wel heel dik daar!quote:![]()
Oh ja, er schiet me ineens weer iets te binnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
Ah ik wilde bijna zeggen dat je gewoon dan braaf bent maar goed de verhalen schetsen een ander beeld![]()
![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Voorlopig gewoon in Haarlem op de bank.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben in amsterdam vanavond..jij?
zin in eenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Miauw!![]()
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream![]()
O! En ik was er niet! Ik was in Amersfoort of all places.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.! Ik hoorde dat ze bier schonken bij het festival ad werf! Gister was de Staat trouwens wel heel dik daar!.
For great justice!![]()
Haarlemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voorlopig gewoon in Haarlem op de bank.hmmmm.. op zich wel zin om even naar de XO te gaan straks...
![]()
![]()
Veel plezier. Wat ga je eigenlijk doen?quote:14 SHADES OF GREY
Heb jij nog energie over na de afgelopen nachten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben in amsterdam vanavond..jij?
* DR34M3R is verbijsterdThose who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Dat valt echt heel erg mee hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah vals beschuldigd worden is nooit leuk (en het grapje was toen zo oud geworden)...
[..]
Ah ik wilde bijna zeggen dat je gewoon dan braaf bent maar goed de verhalen schetsen een ander beeld.
Tof dat ik je zo bezig kan houden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, er schiet me ineens weer iets te binnen.![]()
Amersfoort is tof ja! Ik zou er vanavond zo gaan stappen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef Q. het volgende:
O! En ik was er niet! Ik was in Amersfoort of all places..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Amersfoort wordt wel een kort avondjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Amersfoort is tof ja! Ik zou er vanavond zo gaan stappen!
Naar de filmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier. Wat ga je eigenlijk doen?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
XO, das eten zie ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haarlemhmmmm.. op zich wel zin om even naar de XO te gaan straks...
Oow ja? Hoezo?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Amersfoort wordt wel een kort avondjeHow much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
In de XO kun je ook stappen toch?!quote:How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Is heel petiequote:
Welke?quote:14 SHADES OF GREY
Het bernini mysteriequote:
Een WAT?!quote:How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Dat lijkt mij een interessante film.quote:
14 SHADES OF GREY
Ow wist ik niet. Ben er nog nooit geweest. Heb er wel eens wat gegeten op de Grote Markt met dat restaurant gebeuren wat elk jaar terug komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Ow zondequote:![]()
Maar al meer helderheid over Eindhoven of Utrecht ?You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Die ja, dus hele fijne avond singlesquote:
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Have funquote:![]()
Jij ook.quote:
Ik ben er wel eens geweest, maar ga liever naar Stielsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:06 schreef Sinceria het volgende:
Ow wist ik niet. Ben er nog nooit geweest. Heb er wel eens wat gegeten op de Grote Markt met dat restaurant gebeuren wat elk jaar terug komt.
Binnen stad van amersfoort is klein wel gezellig bij kleinvrouw theater btwquote:
Nou, nu je het zegt, mijn hoofd is zooooooo hard op hol! snap er helemaal niets meer vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij nog energie over na de afgelopen nachten?
* DR34M3R is verbijsterd.![]()
![]()
Doeiquote:
14 SHADES OF GREY
Vrijwel zeker Eindhoven. Definitieve beslissing volgt 11 juni...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow zonde![]()
Maar al meer helderheid over Eindhoven of Utrecht ?![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Binnen stad van amersfoort is klein wel gezellig bij kleinvrouw theater btwEn dan ga ik naar de Engel. Ben alleen bang dat ik geen gezelschap heb om daar te gaan stappen..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt, mijn hoofd is zooooooo hard op hol! snap er helemaal niets meer vanJe hoofd of je hart?
Een vriend van mij heeft me daar een aantal keer heengesleept.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, maar ga liever naar StielsMaar das een jaar of 5 geleden, toen was het publiek wat daar kwam allemaal ouder was dan mij lief was. Dertigers/veertigers was het toen, is dat nu nog zo?
Stiels is echt een pickup tent... XO vind ik dan weer net wat leukerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, maar ga liever naar Stiels![]()
![]()
![]()
kga maar ff douchen voordat ik in slaap val
Love is for real, today!
Wacht even drink even snel me koffie opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet hetEn dan ga ik naar de Engel. Ben alleen bang dat ik geen gezelschap heb om daar te gaan stappen..
Stiels bedoel je nu of XO? Stiels had inderdaad wel wat ouder publiek, maar ik vond het wel een gezellig kroegjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef Sinceria het volgende:
Een vriend van mij heeft me daar een aantal keer heengesleept.Maar das een jaar of 5 geleden, toen was het publiek wat daar kwam allemaal ouder was dan mij lief was. Dertigers/veertigers was het toen, is dat nu nog zo?
Hahahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wacht even drink even snel me koffie opHow much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
mijn hoofd...quote:
Wel grappig, zo goed als al mn vrienden die er gister bij waren hebben nog gebeld of het nu wat ging worden omdat ze het zo een toffe meid vonden![]()
![]()
Ik zou hier niet kunnen zeggen of er echt pickup tenten tussen zitten. Ik ga gewoon om lol te maken, ben met dat soort dingen helemaal niet bezig!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stiels is echt een pickup tent... XO vind ik dan weer net wat leuker
Hamvraag is eigenlijk.. heb je haar laten weten hoe tof jij het vond?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn hoofd...
Wel grappig, zo goed als al mn vrienden die er gister bij waren hebben nog gebeld of het nu wat ging worden omdat ze het zo een toffe meid vondenThose who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Verliefd?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt, mijn hoofd is zooooooo hard op hol! snap er helemaal niets meer van
14 SHADES OF GREY
Stiels een pick-up tent? Niks van gemerkt toenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stiels is echt een pickup tent... XO vind ik dan weer net wat leuker
Ja lekker he de hele dag in de buitenlucht wordt je zo rooserig vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:kga maar ff douchen voordat ik in slaap val
Ja, de Stiels had ik het over. Nu komt die leeftijdscategorie iets dichter bij mijn eigen leeftijd in de beurt, ben tenslotte ook ouder geworden. Wel leuke sfeer, idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stiels bedoel je nu of XO? Stiels had inderdaad wel wat ouder publiek, maar ik vond het wel een gezellig kroegjeOp dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Dat kan wel maar dan moet ik er maar net zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou hier niet kunnen zeggen of er echt pickup tenten tussen zitten. Ik ga gewoon om lol te maken, ben met dat soort dingen helemaal niet bezig!
Wat is dat toch? Iedereen is moe hier. Volgens mij ligt dat aan het weer.14 SHADES OF GREY
Huh? Wat is er met jou gebeurd vandaag?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Willen jullie mij opvrolijken?
Ik ben stomThose who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Ik zal een poging wagen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben stom
![]()
Hoezo stom?14 SHADES OF GREY
Dat staat op mijn todo lijstje..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hamvraag is eigenlijk.. heb je haar laten weten hoe tof jij het vond?
nu eerst douchen en er vandoor!![]()
![]()
Ik ga er vandoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Het zal wel niet door de grote hoeveelheden sex te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is dat toch? Iedereen is moe hier. Volgens mij ligt dat aan het weer.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er vandoor!Doei autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Dat doe je dan weer niet goed.. niet vragen waarom ze stom is, je moet gewoon met een leuk verhaal komen..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen.![]()
Hoezo stom?
JB, heb je mijn avonturen van afgelopen weekend al gelezen eigenlijk?!![]()
![]()
Ik zorg altijd wel dat ik sowieso in goed gezelschap ben als ik ga stappen, dus die lol zit wel goed hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dan moet ik er maar net zijn
Owww... binnenkort weer
Heb ik zeker die mailing gemistquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel dat ik sowieso in goed gezelschap ben als ik ga stappen, dus die lol zit wel goed hoor
Owww... binnenkort weer
Sex wat is dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het zal wel niet door de grote hoeveelheden sex te maken hebben
![]()
Leg eens uit.
14 SHADES OF GREY
Niet laten liggen hoor. Vandaag nog doen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat staat op mijn todo lijstje..
nu eerst douchen en er vandoor!Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Ik ga er vandoor!DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb ik zeker die mailing gemist
Ik ga altijd heel veilig op stap. Met Ang3l en zo..
daar zei ik iets over op MSNquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doe je dan weer niet goed.. niet vragen waarom ze stom is, je moet gewoon met een leuk verhaal komen..
JB, heb je mijn avonturen van afgelopen weekend al gelezen eigenlijk?!Ik heb af en toe echt zooo'n last van PMS en dan kan elk klein tegenslagje heel mn humeur omgooien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Wat is er met jou gebeurd vandaag?
Ik weet dat het daar voornamelijk aan ligt, anders had ik gedacht:maar mn gevoel uitzetten is zo moeilijk
compact en kleverig.![]()
Ik ga er vandoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond ben ik in Eindhoven op stap.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel veilig op stap. Met Ang3l en zo..![]()
![]()
Dat zeg ik.. ben van slag afquote:weet het allemaal niet meer...
maargoed, douchen en ervandoor! have fun hier!![]()
![]()
Nou, als we de verhalen soms moeten geloven...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het zal wel niet door de grote hoeveelheden sex te maken hebben
![]()
Ik nietquote:
Kindjes en zo.. Misschien volgend weekend. En de laatste vrijdag van juni sowieso
Jij ook snuitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. ben van slag afweet het allemaal niet meer...
maargoed, douchen en ervandoor! have fun hier!
Alhoewel ik geen last heb van PMS heb. Kan mijn humeur wel verpest worden door iets wat tegen zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zei ik iets over op MSN
[..]
Ik heb af en toe echt zooo'n last van PMS en dan kan elk klein tegenslagje heel mn humeur omgooien.
Ik weet dat het daar voornamelijk aan ligt, anders had ik gedacht:maar mn gevoel uitzetten is zo moeilijk
14 SHADES OF GREY
Doen wel even poging,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben stom
Mijn ex verwijdt mij altijd 3 dingen;
1: dat ik te weinig geld binnen breng
2: dat ik niet tot 10 kan tellenEverything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. ben van slag afweet het allemaal niet meer...
maargoed, douchen en ervandoor! have fun hier!
14 SHADES OF GREY
Welke verhalen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, als we de verhalen soms moeten geloven...
14 SHADES OF GREY
Nou ja, nummer 2 verklaart dan nummer 1 ook meteenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doen wel even poging,
Mijn ex verwijdt mij altijd 3 dingen;
1: dat ik te weinig geld binnen breng
2: dat ik niet tot 10 kan tellen
en nee, de inkopper over nr 3 maak ik niet
Ik kan ook niet tot tien tellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, nummer 2 verklaart dan nummer 1 ook meteen
en nee, de inkopper over nr 3 maak ik niet
Ik tel altijd 1, 2 veel.14 SHADES OF GREY
Als je hier vraagt wanneer iedereen voor het laatst seks had, zegt 90% gisteren. Terwijl ze wel allemaal single zijn en alleen achter de computer zitten de hele dagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, als we de verhalen soms moeten geloven....
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet
Kindjes en zo.. Misschien volgend weekend. En de laatste vrijdag van juni sowieso![]()
Ik weet nu nog niet wat ik volgend weekend ga doen.![]()
![]()
Masturberen is ook seks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je hier vraagt wanneer iedereen voor het laatst seks had, zegt 90% gisteren. Terwijl ze wel allemaal single zijn en alleen achter de computer zitten de hele dag.
14 SHADES OF GREY
Ik ben ook ontzettend stomquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben stom
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Waar ga jij meestal heen?quote:Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number![]()
is dat zo ja? Ik heb het nooit geprobeerd...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je hier vraagt wanneer iedereen voor het laatst seks had, zegt 90% gisteren. Terwijl ze wel allemaal single zijn en alleen achter de computer zitten de hele dag.
Wanneer hebben jullie voor het laatst sex gehad?compact en kleverig.![]()
Ik heb ook gister seks gehadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
en verdomd goede
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Vertelquote:
14 SHADES OF GREY
Nou voor uit nog een mopie dan Wat is het verschil tussen je schoonmoeder en een batterij ?quote:
aan een batterij zit ook een positieve kant.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream![]()
Ja?quote:
Hoe komt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.![]()
Gisterenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is dat zo ja? Ik heb het nooit geprobeerd...
Wanneer hebben jullie voor het laatst sex gehad?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: