En daarom smeer ik mijn hoofd ook altijd in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:44 schreef ThE_ED het volgende:
Geloof dat ik door mijn (iets) kortere haar zelf een beetje verbrand ben op mijn hoofd
Ik kan het toch niet laten als ik ergens 299 zie staanquote:
Ik denk dat zijn haar daar nogal vet van wordt. Hij heeft het wel nog, zeg maarquote:
Hihi! Ik wilde dat gewoon even zeggenquote:
boefjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi! Ik wilde dat gewoon even zeggen
Niets wat een tondeuze niet op kan lossen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn haar daar nogal vet van wordt. Hij heeft het wel nog, zeg maar
quote:
O.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten als ik ergens 299 zie staanIk was eigenlijk opzoek naar topics met daarin huilies die het leven kut vinden, want beter vermaak heb ik niet bij de hand zo vlak voor het eten.
Dat is verbodenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef Bob-B het volgende:
Liedjes spammen schijnt hier normaal te zijn.
Hij is net naar de kapper geweest, zo zonde van het geldquote:
ik bevestig het even voor de restquote:
Als je dat zoekt moet je even op ALT+F4 drukken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Bob-B het volgende:
Ik kan het toch niet laten als ik ergens 299 zie staanIk was eigenlijk opzoek naar topics met daarin huilies die het leven kut vinden, want beter vermaak heb ik niet bij de hand zo vlak voor het eten.
Je kan hier echt bijna alles vinden hé?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O.
Voor jouw vermaak dan:![]()
![]()
![]()
![]()
Het leven is stom
![]()
![]()
Anders nog iets?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je kan hier echt bijna alles vinden hé?
Het was gevatter geweest als je had gezegd dat de spiegel in de badkamer hangt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat zoekt moet je even op ALT+F4 drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |