Hoezo dat dan? Daar is het niet echt de etappe voor, daarnaast staat morgen een zeer zware rit te wachten.quote:
Menchov isoleren en hopen dat leipo kleine afstand kan nemen van menchov in klim of afdaling (desnoods door ploegmakkers gat te laten vallen) en dan laatste stuk vol geven met ploegmaat. Als ze niets in gedachten hebben sturen ze niemand mee. Hebben al heel de giro niemand meegestuurd in ontsnappingen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Daar is het niet echt de etappe voor, daarnaast staat morgen een zeer zware rit te wachten.
Of ze hebben geen vertrouwen meer in Leipo, en gaan voor een etappezegequote:Op zondag 24 mei 2009 15:05 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Menchov isoleren en hopen dat leipo kleine afstand kan nemen van menchov in klim of afdaling (desnoods door ploegmakkers gat te laten vallen) en dan laatste stuk vol geven met ploegmaat. Als ze niets in gedachten hebben sturen ze niemand mee. Hebben al heel de giro niemand meegestuurd in ontsnappingen.
Wat is er overmorgen dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja vandaag zal wel vrij saai worden. Morgen en overmorgen + vesuvios zijn de grappen waar we op wachten.
Overmorgenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja vandaag zal wel vrij saai worden. Morgen en overmorgen + vesuvios zijn de grappen waar we op wachten.
Stoppen en in de bosjes gaan hangen?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:26 schreef maril het volgende:
Maffe vraag , maar ik zie dat Di Luca een plas heeft gedaan en nou vraag ik mij af hoe doen vrouwlijke wielrensters dat? ik bdoel bij ons vrouwen lijkt me dat een stuk moeilijker.
Geloof me, vrouwen plassen meer als mannen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stoppen en in de bosjes gaan hangen?
Koersen zijn bij de vrouwen ook een stuk korter, dus zal een stuk minder gebeuren.
quote:
Volgens Zoetemelk wordt de Tour in bed gewonnen. Dat zal voor de Giro ook wel gelden.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij heeft niet iedereen door dat overmorgen (dinsdag) een rustdag is.
IK probeer in het hoofd van de schrijver te denken, dus maandag, overmorgen van maandag is woensdagquote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij heeft niet iedereen door dat overmorgen (dinsdag) een rustdag is.
Volgens mij neuken die wielrenners gewoon dinsdagquote:Op zondag 24 mei 2009 15:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens Zoetemelk wordt de Tour in bed gewonnen. Dat zal voor de Giro ook wel gelden.
Dus misschien is in dat verband overmorgen wel heel erg belangrijk.
Maar waarom gaat liquigas nou rijden danquote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef Sautor het volgende:
Gaat Liquigas alles uit elkaar trekken? Dat is nog het enige wat deze duffe etappe kan helpen
ideaal.. miss.. maar menchov is wel bijna geisoleerd... dus als er strak iets gebeurd...quote:Op zondag 24 mei 2009 16:05 schreef Palmboom313 het volgende:
En Rabo hoeft weer niets te doenIdeaal dit
Ten dam zou er toch nog wel bij zitten. Menchov is wel goed bezig zeg net al vooraan bij het dalen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef Devpartner het volgende:
[..]
ideaal.. miss.. maar menchov is wel bijna geisoleerd... dus als er strak iets gebeurd...
Ja ben nu wel benieuwd hoeveel rabo er nog is.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef Devpartner het volgende:
[..]
ideaal.. miss.. maar menchov is wel bijna geisoleerd... dus als er strak iets gebeurd...
Wanhoopquote:Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar waarom gaat liquigas nou rijden dan
Di Luca ook nog maar met 2 man.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:16 schreef Devpartner het volgende:
Menchov dus nog 2 man, leipheimer ook (of 3 als brajko erbij komt). Luiqui best vertegenwoordigt. en sastre ook alleen precies.
en dan zijn er nog een paar met man vooraan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |