eensch, maar er staat ook nergens dat het lekkere hockeysletjes moesten zijn. Ik heb gelijk het eerste beste hockeysletje wat ik kon vinden gepost. hockeyfeest stijl.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is feest man, je chick is jarig!!!!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is feest man, je chick is jarig!!!!
dan ga je buiten lerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kijk naar buiten, de zon schijnt en ik zit binnen te leren
klinkt wel puik, gewoon school beginnen in januari en laten eindigen in novemberquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:04 schreef bloodysunday het volgende:
Ze moeten voortaan de examens in de winter doen, dan is het weer toch kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:06 schreef bloodysunday het volgende:
Hockeysletjesjij gaat er weer voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ga je in een raam opening zitten / een willekeurig parkquote:
Ik ga altijd op wintersport, maar dat is in de voorjaarsvakantie. En examens in de winter is 10000x chiller, nu moet je verplicht buiten zijn omdat je anders een sexverslaafde groepsautist bent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klinkt wel puik, gewoon school beginnen in januari en laten eindigen in november
krijg je wel de huilies die vinden dat ze de vakantie in de winter hebben, maar dat maakt mij niet uit want ik ga toch nooit op vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |