abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3803705
Niemand noemt deze megaster nog Eddy Wally , de levende legende gaat al jaren door het leven als The Voice of Europe!

Dit vanwege de vele fout topictitels mbt dit fenomeen.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 12 april 2002 @ 00:01:59 #2
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_3803720
Eddy Wally?

Ja inderdaad, een fenomeen. Twee keer de gele trui in de Ronde van Zuid Swaziland.

pi_3803754
De wereld ligt aan zijn voeten;
quote:
Eddy: 'Indien ik dat had gewild, zou ik nu filmartiest zijn.' In 1973 hebben ze mij een formidabel contract aangeboden.
Voor meer info zie zijn website.
  vrijdag 12 april 2002 @ 00:06:01 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3803763
Cherie.....
Cherie.....

Dans met mij de tango d'amore

pi_3803772
Eddy Wally is eng
  vrijdag 12 april 2002 @ 00:08:23 #6
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3803790
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:06 schreef BobRooney het volgende:
Eddy Wally is eng
inderdaad

maar volgensmij is het eddy dag ofzo,
vandaag heb ik al meerdere mensen (irl) over eddy gehoord. en ja daar lul je dan mee mee(ja dialect foutje ja)

pi_3803809
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:06 schreef BobRooney het volgende:
Eddy Wally is eng
Qua vocale capaciteiten is The Voice onovertroffen!
Ik vraag me af hoe deze megaster toch immer zo bescheiden is gebleven.
  Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:11:20 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3803817
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:10 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Qua vocale capaciteiten is The Voice onovertroffen!
Ik vraag me af hoe deze megaster toch immer zo bescheiden is gebleven.

Is 'The Voice of Europe' niet een naam die hij zichzelf gegeven heeft?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_3803864
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:11 schreef Mike het volgende:

[..]

Is 'The Voice of Europe' niet een naam die hij zichzelf gegeven heeft?

Welnee, het is een zeer bescheiden man, die naam is gewoon het eerste wat in je opkomt wanneer je een nummer van hem hoort.
  Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:17:07 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3803877
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Welnee, het is een zeer bescheiden man, die naam is gewoon het eerste wat in je opkomt wanneer je een nummer van hem hoort.

Er komen bij mij dan altijd heel andere namen omhoog, maar die kan ik hier helaas vanwege het familievriendelijke karakter van Fok! niet publiceren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_3803907
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Er komen bij mij dan altijd heel andere namen omhoog, maar die kan ik hier helaas vanwege het familievriendelijke karakter van Fok! niet publiceren.

Het is inderdaad een zeer aantrekkelijke man, bij mij komen er echter geen fantasiëen om de hoek kijken, maar ik begrijp je wel, veel mensen gaan ver in hun adoratie.
  Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:21:45 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3803921
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het is inderdaad een zeer aantrekkelijke man, bij mij komen er echter geen fantasiëen om de hoek kijken, maar ik begrijp je wel, veel mensen gaan ver in hun adoratie.
Ik heb 'm regelmatig gezien in een programma-onderdeel van een tvshow van Kamagurka. 'Eddy Wally in Space'. Dat hij nooit is doorgebroken in Hollywood mag een raadsel heten.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2002 @ 00:23:09 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_3803936
Ik vind fenomeen nogal denigrerend.

Beetje laatdunkend. 't is waarschijnlijk goed bedoeld, maar Eddy is Eddy en daar kan geen fenomeen tegenop.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_3803950
Eddy Wally is space.
pi_3803954
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:21 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb 'm regelmatig gezien in een programma-onderdeel van een tvshow van Kamagurka. 'Eddy Wally in Space'. Dat hij nooit is doorgebroken in Hollywood mag een raadsel heten.

Dat is zijn eigen keuze, die aanbiedingen zijn er vanzelfsprekend wel geweest.
  Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:25:56 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3803963
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dat is zijn eigen keuze, die aanbiedingen zijn er vanzelfsprekend wel geweest.

Ik vraag me af of hij daar achteraf geen spijt van heeft.

Hij was misschien wel 'The Voice of the World' geworden.

pi_3803984
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:23 schreef tong80 het volgende:
Ik vind fenomeen nogal denigrerend.
True.
pi_3804013
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:25 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij daar achteraf geen spijt van heeft.

Hij was misschien wel 'The Voice of the World' geworden.

quote:
Eddy: 'Het absolute hoogtepunt was echter mijn eerste bezoek aan de Verenigde Staten in 1973. Eerst trad ik op in Canada: Detroit, Montreal en 0ntario. Van daaruit vlogen we door naar Chigaco. Ik werd onder andere voorgesteld aan acteur Gregory Peck en aan de costumiers van Elvis Presley. Hij complimenteerde me voor de prachtige kostuums die ik altijd draag. 'Ach, nu ik herrineringen oprakel, heb ik zoiets van: 'Het is alsof ik in een droom leef'. Ik heb prachtige tournees achter de rug. Niet alleen in Vlaanderen en Nederland, maar ook daarbuiten. In Duitsland was ik al verschillende keren te zien op TV. De Britse commerciële zender ITV heeft me gevraagd voor de 'Barrymore'-show. En in Parijs heb ik met André Verschueren opgetreden voor 6.000 entoesiaste mensen. Hoe ik onder andere in de States en onlangs ook in China ben verzeild? Door mijn relaties op de markt!

Foto: IN ZIJN DANCING IN DE ACHTERSTRAAT IN ERTVELDE ZORGT EDDY REEDS JAREN VOOR SPEKTAKELS IN DE STIJL VAN DE GROTE REVUES IN PARIJS EN LAS VEGAS.

Op die manier kreeg ik ook de kans om in 1979 concerten te geven in de vroegere USSR. Ik was er eregast in een tv-show die meer dan 10 miljoen kijkers had. En ik trad op in Moskou, Leningrad, Kiev,.... Ik heb zelfs in het Russisch gezongen'. Eddy Wally heeft in de loop der jaren meermaals het aanbod gekregen om naar het buitenland te verhuizen. Hoe hoog de gouden bergen ook waren die hem werden beloofd, hij ging nooit in op die aanbiedingen.
Foto: MET ZIJN DIERBARE COLLEGA ZWARTE LOLA.
Eddy: 'Indien ik dat had gewild, zou ik nu filmartiest zijn.' In 1973 hebben ze mij een formidabel contract aangeboden. Indien ik het had ondertekend, was ik nu misschien een Jean-Claude Van Damme. Maar ik ben hier gebleven. Voor mijn publiek maar vooral voor mijn moedertje. Ik wou haar niet achterlaten. En ik wou ook niet alles wat ik hier had opgebouwd in de weegschaal gooien. Gewoon omdat ik in de tekst van mijn grote hit 'Als Marktkramer Ben ik Geboren' zeg wat ik werkelijk voel: ik kan niet zonder de mensen, de markt en mijn kraam.'

Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:34:40 #19
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3804019
In 1973 hebben ze mij een formidabel contract aangeboden. Indien ik het had ondertekend, was ik nu misschien een Jean-Claude Van Damme.

Ik zie 'm inderdaad helemaal voor me, in zo'n actiefilm.

Hij is er natuurlijk perfect voor gebouwd. Ik zou zeggen dat dit een gemiste kans is, maar Eddy's beweegredenen zullen waarschijnlijk mijn intelligentie ver overstijgen.

vrijdag 12 april 2002 @ 00:35:10 #20
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_3804021
The Voice of Europe.

Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:36:37 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3804030
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:35 schreef risk one het volgende:
The Voice of Europe.

[afbeelding]

Volgens mij ben jij nu in de war met 'De Schnabbelhoer van Nederland'.
pi_3804045
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:34 schreef Mike het volgende:
In 1973 hebben ze mij een formidabel contract aangeboden. Indien ik het had ondertekend, was ik nu misschien een Jean-Claude Van Damme.

Ik zie 'm inderdaad helemaal voor me, in zo'n actiefilm.

Hij zou tegenspelers als Bruce Willis doen verbleken.
quote:
Hij is er natuurlijk perfect voor gebouwd.
Uiteraard.
quote:
Ik zou zeggen dat dit een gemiste kans is, maar Eddy's beweegredenen zullen waarschijnlijk mijn intelligentie ver overstijgen.
Eddy: 'Indien ik dat had gewild, zou ik nu filmartiest zijn.' In 1973 hebben ze mij een formidabel contract aangeboden. Indien ik het had ondertekend, was ik nu misschien een Jean-Claude Van Damme. Maar ik ben hier gebleven. Voor mijn publiek maar vooral voor mijn moedertje. Ik wou haar niet achterlaten. En ik wou ook niet alles wat ik hier had opgebouwd in de weegschaal gooien. Gewoon omdat ik in de tekst van mijn grote hit 'Als Marktkramer Ben ik Geboren' zeg wat ik werkelijk voel: ik kan niet zonder de mensen, de markt en mijn kraam.'

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 12-04-2002 00:43]

Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:42:44 #23
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3804069
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:38 schreef Cosma-Shiva het volgende:
-
Vanwaar deze edit? Het was toch waar?
pi_3804109
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:42 schreef Mike het volgende:

[..]

Vanwaar deze edit? Het was toch waar?

Jij was al in de aanval gegaan.
Ik wilde een al te grimmige sfeer voorkomen.
  Moderator vrijdag 12 april 2002 @ 00:49:40 #25
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3804123
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 00:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Jij was al in de aanval gegaan.
Ik wilde een al te grimmige sfeer voorkomen.

Verstandig.

Het laatste wat Eddy Meneer Wally nodig heeft is een rel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')