quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owja en ook nog gehacked geweest van een green mask.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:52 schreef larsjesssss het volgende:
Lol, grappig.
Ik moet zometeen kijken of ik nog filmpjes op me op heb staan, maar die hypercam kwaliteit is om te kotsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef larsjesssss het volgende:
Dat is wel balen, maar zet even de link van je youtube filmpje erop.
Maar ik kan pas zometeen kijken of ik nog filmpjes op me pc heb staan, want weet niet of ik ze vroeger na mijn rs tijd allemaal had verwijderd. En ik kan pas zometeen op pc, ben nu ff niet thuis.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:02 schreef larsjesssss het volgende:
Porshe1 reageer ff. ik wil je filmpje zien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:07 schreef larsjesssss het volgende:
das kut, ik kan pas over 2 uur weer op de pc dus ik ga laterz.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef GizartFRL het volgende:
Hoi larsjesssss,
Wat is je runescape naam en inlogcode?
Ik wil je graag wat extra items geven.
Groetjes,
Veldmuis.
ach nee? weetje het zeker dat het een hacker is? intellectquote:
kijk zelf maar 1000.0000xbeter dan die runescapequote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Hoi kben lars
Als je het filmpje op youtube wilt vinden moet je zoeken op Larsjesss, en dan het filmpje: PK-Vid Larsjesss - Rune Dayzquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef larsjesssss het volgende:
Ik speel zelf Runescape. En heb er zelf een filmpje van gemaakt. Hebben jullie ook runescape filmpjes gemaakt? zet de filmpjes dan op deze topic. Suc6.
Dit is mijn zelfgemaakte filmpje. Dit is mijn PK vid. Hopelijk vinden jullie dit filmpje leuk!
Zet Op deze topic jou zelfgemaakt filmpjes of filmpjes die je cool vind van Runescape.
mvg,
larsjesssss
Nee, dat is de link nietquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef larsjesssss het volgende:
[..]
Als je het filmpje op youtube wilt vinden moet je zoeken op Larsjesss, en dan het filmpje: PK-Vid Larsjesss - Rune Dayz
xO Grapjurk xD _o ---quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef larsjesssss het volgende:
Nee ik snapte niet wat je bedoelde maar nu snap ik het al XD
ze kunne niet geloven dat je zo een topic afhaalquote:
Het is Lineagequote:Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef zoekjewat het volgende:
tip: larsjessss check line age op de site
het is lijneetch maar ze noemen het line age vandaarquote:
ahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
het is lijneetch maar ze noemen het line age vandaar
Helaas zal dit topic je de rest van je leven achtervolgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef Hardrebel het volgende:
Hoe kom ik van dit topic af. Met deze onnozelheid wil ik niet meer geconfronteerd worden. Zelfs niet in mijn active topics lijst.
Runescape daarentegen is enorm hip.quote:
Wow die is goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef zoekjewat het volgende:
WoW betekenis: Wacke Ondermaatse Windowsgame
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:43 schreef Hardrebel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:44 schreef Mike het volgende:
larsjesssss, spammer, weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |