Ja bullshit is datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef IJsblock het volgende:
Wat zocht je eigenlijk?
Ook zo hinderlijk zijn sommige posters, dan heb je bij V&A wat neergezet, krijg je pm van een of andere zweefteef met een link naar haar spamsite....![]()
Alsof iemand ooit op haar site gaat kijken, en nog tegen betaling ook....![]()
Dus conclusie: goede klacht.
NIet echt op straatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:04 schreef right_turn het volgende:
TS is een zwerver die via MP een broek koopt waar die weer een jaar mee vooruit kan op straat!
Ja irritantquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
Bij ons werd laatst voor ons oude autootje waar we 1500 euro voor vroegen 400 euro geboden door een of andere turk
''IES ECHT MAKSIMOEM'' riep ie aan de telefoon
Benieuwd wat ie terugmaild met z'n kutwinkelquote:Hey Milo,
Voor 30 euro kom ik hem ophalen.
Groeten Martijn
hahaha , mischien bedoelde ie 1400quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
Bij ons werd laatst voor ons oude autootje waar we 1500 euro voor vroegen 400 euro geboden door een of andere turk
''IES ECHT MAKSIMOEM'' riep ie aan de telefoon
quote:Hoi, check mijn webwinkel
http://www.leerentveldvri(...)n-formula-pants.html
Inclusief factuur en garantie.
¤ 319,95
Ex verzendkosten
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie terugmaild met z'n kutwinkel
quote:Beste Martijn,
Misschien was het niet helemaal duidelijk.
het gaat om een nieuwe broek van het merk Burton met garantie.
In de bijlage had ik een afbeelding staan voor je.
Met vriendelijke groet,
Milo Baum
Misschien was ik niet duidelijk: -> 25EUR!quote:
quote:Beste Milo,
Ohhh dat heb ik dan helemaal verkeerd begrepen hhihihi. Maar misschien heb jij niet helemaal goed begrepen dat er in de advertentie stond dat ik iets zocht voor rond de 25 euro en niet voor het 3 dubbele ???
Martijn
Daarom staat het ook op een 2e hands site hequote:Voor 25,- heb je inderdaad geen nieuwe broek.
Misschien krijgt u van iemand een mooi aanbod voor een gebruikte broek.
Succes verder
Met vriendelijke groet,
Milo Baum
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Daarom staat het ook op een 2e hands site he
Hoe moet je dan van je zooi af, elke week een kraampje huren op de rommelmarkt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Marktplaats
Ik begrijp niet waarom mensen de moeite doen om daar spullen te kopen/verkopen. Voor die paar euro's bespaar ik me de ergernis en de tokkies waarmee je in aanraking komt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Daarom staat het ook op een 2e hands site he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |