Dat was iig geen voorpagina "nieuws" en bleef gewoon beperkt tot de roddelbladen en pagina's, waar het hoort, en waarmee het waarheidsgehalte van de roddel ook twijfelachtig bleef.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
youp was een paar jaar geleden ook niet echt blij met persaandacht toen hij rommelde met die getrouwde tandartsmevrouw uit breda
nederland gaat dit jan door de vingers zienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:30 schreef marcodej het volgende:
Ah, waar ik eerder dacht dat Yolanthe zich kon voorbereiden op een Buisonjeetje, denk ik nu dat Smit zelf een Buisonjeetje te pakken heeft.
Zou zo maar eens kunnen.... dat ideale schoonzoon imago kan ie wel vergeten voorlopig bij de TROS-ledenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:30 schreef marcodej het volgende:
Ah, waar ik eerder dacht dat Yolanthe zich kon voorbereiden op een Buisonjeetje, denk ik nu dat Smit zelf een Buisonjeetje te pakken heeft.
Het ging over de profielfoto van Doopy!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:47 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
haha zo zat ik ook al te kijkenmaar kom op anniekebab, tijd voor wat sappig insider information
Hij kan beter eerst naar zijn eigen vrouw kijken die als getrouwde vrouw in een café-wc de slet uithangtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef bloodymary het volgende:
Lijkt me ook wel grappig als die man van Liza Jan Smit eens goed op zijn bek timmert. Niet ondenkbaar, toch?
Jewel maar je wijf zet je dan te kijk en laat je eventueel achter, maar het is natuurlijk wel ongeschreven wet dat je de kerel die je wijf bonkte ff het licht uit de ogen slaatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst naar zijn eigen vrouw kijken die als getrouwde vrouw in een café-wc de slet uithangt
Hij mag het van mij allebei doen, mits het allemaal fijn wordt uitgezonden in de o zo geliefde TROS Palingsoapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jewel maar je wijf zet je dan te kijk en laat je eventueel achter, maar het is natuurlijk wel ongeschreven wet dat je de kerel die je wijf bonkte ff het licht uit de ogen slaat
Eerlijk gezegd mag het van mij door Albert uitgezonden worden.. die enorm zelfgenoegzame kop die hij trekt als hij erover begint schitterend!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij mag het van mij allebei doen, mits het allemaal fijn wordt uitgezonden in de o zo geliefde TROS Palingsoap![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mag het van mij door Albert uitgezonden worden.. die enorm zelfgenoegzame kop die hij trekt als hij erover begint schitterend!
Misschien kan jij er nog een "hai" tegenaan gooien met een passend voorbeeld?
quote:
zoals het spreekwoord zegt, de een zijn dood is zijn ander zijn brood.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
prachtig....
gezeik allemaal over roddeljournalistiek, de artiesten misbruiken ze zelf als ze wat spotlight nodig hebben en daarnaast ... PIS DAN NIET NAAST DE POT!! Ze weten dat ze een publiekelijk figuur zijn met alle voor- en nadelen.
Hoe denk je dat de britse roddelpers op liza en haar man hadden gereageerd... die hadden al met het hekle familiealbum en financiele achtergrond op de front gestaan ...!
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik ben voor Yolanthe, ik wil Jan weleens zien spartelen.
Zou voor het eerst in zijn leven zijn.
Kom kom, hij kan zingen en heeft natuurlijk wel succes en is altijd druk enzo. Het is niet zo dat hij er niks voor doet natuurlijk..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
Hij heeft alles in de schoot geworpen gekregen
Daar wordt hij waarschijnlijk nog wel op aangepakt, stay tuned!quote:
en half Snovendam heeft hem gedekt terwijl hij jan en allemans vrouw lag te dekken..
Dat is dus het enige wat ik knap van hem vind. Uit geslagen positie (iedereen in Nederland buiten bejaardenhuizen en andere zorginstellingen lacht je uit vanwege dat kindsterrengedoe, je voorkomen en repertoire) zo terugkomen met dát succes is een prestatie.quote:het is tijd om af te rekenen met dit over het paard getilde kindsterretje van weleer!
En daar pak je meteen even de enige tegenslag in het leven van Jan mee. Kan wel wat bij. Wordt ie hard van.quote:En daar helpt geen lieve oma hem meer mee!
En Anniebab met een emmer pis langs de route!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
Smit met pek en veren op een rijdende schandpaal!![]()
Die stappen weer allemaal over naar die oude vertrouwde Franskequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen.... dat ideale schoonzoon imago kan ie wel vergeten voorlopig bij de TROS-leden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |