Nu maak je me nieuwsgierig. Welk boek, welke fokker en waarom dit boek?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Jaaa vanmiddag komt mijn boek ook binnen die aangeraden was door een mede Fokker![]()
Nu alleen nog ff de tijd vinden om het te lezen
Hoe groot jij in het echt bentquote:
Eerste kerstdag is alles dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef djayzz het volgende:
zozo, en het is niet eens eerste kerstdag. Wat ga je halen?
Gadverdamme!quote:
Gisteren flink de fles geraakt dus?quote:
Ik wil niet weeeeten hoe jouw nacht er uit gezien heeft!quote:
Nou ja niet zo aangeraden maar meer als boek tipquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig. Welk boek, welke fokker en waarom dit boek?
1.89 ofzoquote:
Nee ik ben maar 1.73mquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef KudFokker het volgende:
1.89 ofzo!
Jij bent toch ook ongeveer zo lang?
Nee dat dan weer niet. Gamen tot diep in de nacht met een berg groen op tafel en vrienden op de bank.quote:
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Gamen tot diep in de nacht met een berg groen op tafel en vrienden op de bank.
Háhá kleintjequote:
Ow leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag is alles dichtEen grote plant en een aantal andere dingen voor in huis, lampen enz
Net lekker in de tuin een bak koffie gedronkenquote:
netjes hoor.... ik ben al blij dat ik net gedoucht hebquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
Net heerlijk hardgelopen, de boodschappen gedaan, grond gehaald voor de plantjes en nu in de tuin met mijn laptopje.
Ik moet nog wat werk doen. Heerlijk als dat buiten kan!
Heej KZquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netjes hoor.... ik ben al blij dat ik net gedoucht heb
ga zo ff lekker naar zonnebank (lekker voor mijn auw rug) boodschapjes doen, kadootje halen voor de vriend van vriendin, bij haar helpen met de verjaardag (30 man) en lekker genieten van de bbq daar
Ik had al gedoucht maar ik mag best nog eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netjes hoor.... ik ben al blij dat ik net gedoucht heb
ga zo ff lekker naar zonnebank (lekker voor mijn auw rug) boodschapjes doen, kadootje halen voor de vriend van vriendin, bij haar helpen met de verjaardag (30 man) en lekker genieten van de bbq daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |