quote:
whehehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:15 schreef sinadO het volgende:
[..]Leer alvast maar het volgende uit je hoofd: "Wilt u daar fritessaus bij?"
Je zult het nog heel vaak nodig hebben in je leven.
whehe, en dat zegt een kantoorslaafquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:15 schreef sinadO het volgende:
[..]Leer alvast maar het volgende uit je hoofd: "Wilt u daar fritessaus bij?"
Je zult het nog heel vaak nodig hebben in je leven.
Dat zegt inderdaad een kantoorslaaf. Daar zijn nogal wat gradaties in, overigens.quote:
mijn god zeg, wat ben jij origineelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad een kantoorslaaf. Daar zijn nogal wat gradaties in, overigens.
Volgende oefening: "Welke smaak McFlurry wilt u?" Let hierbij goed op de uitspraak, het is namelijk niet 'em-see-fluurie'.
Dat weet ik. Dat is mijn doel in het leven. Dat, en het gebruik van interpunctie en kapitalen.quote:
"De wonderlijke avonturen van bonke in de boze grotemensenwereld"?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:30 schreef bonke het volgende:
dat.dat.dat ?![]()
je kan zo een kinderboek gaan schrijven zeg:)
welja joh, als je denkt dat je dan serieus genomen word moet je het doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
"De wonderlijke avonturen van bonke in de boze grotemensenwereld"?
Oh? Waar dan?quote:
Zo: http://www.enlargemypenis.de/92/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:07 schreef bonke het volgende:
hoe moet ik nu me penis groter krijgen ?:( (en hard)
Als je twee linker handen hebt neem je een kantoorbaan jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad een kantoorslaaf. Daar zijn nogal wat gradaties in, overigens.
Volgende oefening: "Welke smaak McFlurry wilt u?" Let hierbij goed op de uitspraak, het is namelijk niet 'em-see-fluurie'.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:49 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je twee linker handen hebt neem je een kantoorbaan ja
Met alle respect. Het lijkt me echt dodelijk saai om een kantoorbaan te hebben en om dag in dag uit naar een monitor te moeten kijken om documenten/formuliertjes in te vullen/na te kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
![]()
Ik kan inderdaad beter geen klusjesman worden.
Lijkt mij ook saai. Maar zoals ik al zei, er zijn gradaties.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:54 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Met alle respect. Het lijkt me echt dodelijk saai om een kantoorbaan te hebben en om dag in dag uit naar een monitor te moeten kijken om documenten/formuliertjes in te vullen/na te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |