quote:
whehehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:15 schreef sinadO het volgende:
[..]Leer alvast maar het volgende uit je hoofd: "Wilt u daar fritessaus bij?"
Je zult het nog heel vaak nodig hebben in je leven.
whehe, en dat zegt een kantoorslaafquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:15 schreef sinadO het volgende:
[..]Leer alvast maar het volgende uit je hoofd: "Wilt u daar fritessaus bij?"
Je zult het nog heel vaak nodig hebben in je leven.
Dat zegt inderdaad een kantoorslaaf. Daar zijn nogal wat gradaties in, overigens.quote:
mijn god zeg, wat ben jij origineelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad een kantoorslaaf. Daar zijn nogal wat gradaties in, overigens.
Volgende oefening: "Welke smaak McFlurry wilt u?" Let hierbij goed op de uitspraak, het is namelijk niet 'em-see-fluurie'.
Dat weet ik. Dat is mijn doel in het leven. Dat, en het gebruik van interpunctie en kapitalen.quote:
"De wonderlijke avonturen van bonke in de boze grotemensenwereld"?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:30 schreef bonke het volgende:
dat.dat.dat ?![]()
je kan zo een kinderboek gaan schrijven zeg:)
welja joh, als je denkt dat je dan serieus genomen word moet je het doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
"De wonderlijke avonturen van bonke in de boze grotemensenwereld"?
Oh? Waar dan?quote:
Zo: http://www.enlargemypenis.de/92/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:07 schreef bonke het volgende:
hoe moet ik nu me penis groter krijgen ?:( (en hard)
Als je twee linker handen hebt neem je een kantoorbaan jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad een kantoorslaaf. Daar zijn nogal wat gradaties in, overigens.
Volgende oefening: "Welke smaak McFlurry wilt u?" Let hierbij goed op de uitspraak, het is namelijk niet 'em-see-fluurie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |