Maak kennis met je rechterhand dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:57 schreef multigup het volgende:
moggeuhhhhhhh
helaas vriendin is pleitos dus nee ik ben niet happy op het moment
nee dan heb ik NIET het idee dat ik vreemd ga... ik neem wel links okquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak kennis met je rechterhand dan.
efeliciteerd met je zoon huppelmuts!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is jarig![]()
![]()
![]()
Dus ik maak hem net wakker en begin te zingen voor hem. Na mijn valse gezang zegt zoonlief: Prachtig mama dan ga ik nu even verder met slapen want het is heel erg vroeg of wist je dat niet!
Gevulde eieren (offcourse), nootjes van de markt, droge worst (:r), kaas, leverworst, toastjes met homemade saladesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
efeliciteerd met je zoon huppelmuts!
hoe is het met de hapjes? wat is het allemaal geworden?
die schalen zijn goed gevuld dus! lekker!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gevulde eieren (offcourse), nootjes van de markt, droge worst (:r), kaas, leverworst, toastjes met homemade salades
Dat gaat wel goed komen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die schalen zijn goed gevuld dus! lekker!
veel plezier vandaag!
goede morgen Marijkequote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En gefeli Huppelmuts, veel plezier vandaag!
ik hoop dat je weer helemaal beter bent?
Hihi aangezien ik nog steeds een hoofd vol snot heb en de hele tijd loop te hoesten is mijn plan om vandaag zo veel mogelijk mensen te besmettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En gefeli Huppelmuts, veel plezier vandaag!
ik hoop dat je weer helemaal beter bent?
Ik zag een mooi stripje in de spits ofzo die wel op jou slaat, was gister volgens mij. Naja ik kan hem wel uitleggen maar dan klinkt het heel droog, dus ik doe het maar niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi aangezien ik nog steeds een hoofd vol snot heb en de hele tijd loop te hoesten is mijn plan om vandaag zo veel mogelijk mensen te besmetten
Wie A zegt moet ook .....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zag een mooi stripje in de spits ofzo die wel op jou slaat, was gister volgens mij. Naja ik kan hem wel uitleggen maar dan klinkt het heel droog, dus ik doe het maar niet.
Een man (daar maken we dan een vrouw van) met een mondkapje op, die iemand bedreigde met "je geld of de griep" en die wilde dreigen zijn mondkapje van zijn mond te halen. Ging over de mexicaanse griep majaquote:
Hij klinkt best grappig jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Een man (daar maken we dan een vrouw van) met een mondkapje op, die iemand bedreigde met "je geld of de griep" en die wilde dreigen zijn mondkapje van zijn mond te halen. Ging over de mexicaanse griep maja
Wie heeft je dat wijsgemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij klinkt best grappig ja![]()
Ik heb net 7 minuten aan 1 stuk door staan niezenNiezen is dus NIET net zo lekker als klaarkomen
mjah mijn vriendin is er wel..... maar happy? neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:57 schreef multigup het volgende:
moggeuhhhhhhh
helaas vriendin is pleitos dus nee ik ben niet happy op het moment
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:36 schreef Weeetikveel... het volgende:
Oh nee he.. waarom is FOK! zo'n verrekte teletubbieland vol vrolijke mensen zo 's ochtends vroeg?
Goedemorgen schatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:21 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gefeliciteerd Hup
Morgen ajf![]()
![]()
Morgenquote:
Heerlijk en jij?quote:
Ja ook heel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |