ja en opeens ben je zelf zo een mongoolquote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef wazoomie het volgende:
Ik open het in KLB omdat ik hier alleen maar rondkijk en aangezien er vaak topics komen over emo's in het openbaar, leek het me wel een puik idee om er een topic over te openen. Kijken hoe de reacties zijn is altijd leuk..
je hebt jezelf nu wel genoeg voor schut gezet. stop maar.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef wazoomie het volgende:
Ik open het in KLB omdat ik hier alleen maar rondkijk en aangezien er vaak topics komen over emo's in het openbaar, leek het me wel een puik idee om er een topic over te openen. Kijken hoe de reacties zijn is altijd leuk..
klopt ik las die posts en klikte allereerst op zijn FOBO.. ik dacht doen..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
echt wel, je opent het topic ten eerste in KLB, klaagbaak, daar klaag je over dingen; zoals hier emo's.
ten tweede "Weet wat je moet doen."
ten derde "Nu vind ik het wel een geslaagd topic." dus je staat achter je mening, en vindt het een terechte klacht.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Iedereen die de TS vind falen leest de OP niet. Hij is organisator van die meetings en opent een topic in KLB over de meet omdat hij er al een verwacht als mensen zo'n groep emo's zien.
zelfde geldt is dat niet waar en zit je gewoon de boel te bedriegen, ik kan nergens afleiden dat ij een organisator bent of ook maar 1 ding hiermee te maken hebt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef wazoomie het volgende:
Zijn jullie nou zo dom, of wat?
Alles in de KLB heeft toch een sarcastische ondertoon waarom wordt deze OP dan ineens zo serieus genomen...?
[..]
![]()
quote:
quote:
Ik had het ook in Engeland. Hoort nog een leuk filmpje bij trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Wel lekker drankje tho, waar heb je het gehaald, TS? Ik had het in engeland.
HAHAHAA GRAPPIG MAN..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik had het ook in Engeland. Hoort nog een leuk filmpje bij trouwens.
Ik was toen in Engeland voor een emo-concert. Maar er was stroomstoring dus het ging niet door. Toen voelde ik me serieus emo.![]()
Hoe grof.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik was toen in Engeland voor een emo-concert. Maar er was stroomstoring dus het ging niet door. Toen voelde ik me serieus emo.![]()
kankerpuber, leuk hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Hihi. Je druk maken om iets op internet. Hoe sad.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef Kopbal het volgende:
Sjezus, TS is toch wel de overtreffende trap van een kankertrieste emo.
je druk maken over je onzekere puberale leven en dan maar in je armen gaat snijden. hoe sad.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Hihi. Je druk maken om iets op internet. Hoe sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |