middellang haar over je oog heenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:26 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Een meeting met 250 mensen.
[..]
Roddel niet zo.
[..]
Ik heb middellang haar. :'D
Je kunt ook met scheermesjes gooien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:34 schreef Pacmaniac het volgende:
Marktkraam huren en scheermesjes verkopen?
Zo ja, dan weet ik weer dat jij degene was die zichzelf bij hyves kansloos als een artiest aanmelde om meer vrienden te krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Hé TS, had jouw vriendin niet je hyves verwijderd?
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo ja, dan weet ik weer dat jij degene was die zichzelf bij hyves kansloos als een artiets aanmelde om meer vrienden te krijgen
Ik voel me geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voel je je nu goed, nadat je zulks een mooie grap hebt gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
Ik moest heel hard lachen hier.
Die gast op 0:50![]()
En dat meisje bij 1:12![]()
![]()
![]()
Omdat je dan eh, toch wel meer mensen van dezelfde soort leert kennenDie gast op 1:09 is TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
middellang haar over je oog heen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |