Ja. Krijg zelfs ook nog een baard.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:49 schreef Plums het volgende:
[..]
DankjeJij ook alvast ofzo he.
![]()
En ja, kraak jij ook steeds meer? met opstaan enzo?
Nu pas? Hoort dat niet al met 15 ofzo te komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ja. Krijg zelfs ook nog een baard.
Dankjwel.
Bij 16. Maar nu groeit ie snel en irritant.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Plums het volgende:
[..]
Nu pas? Hoort dat niet al met 15 ofzo te komen?
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja. Ik ga em daten, want ik heb nog nooit een emo genaaid.![]()
Gossie.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:53 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Bij 16. Maar nu groeit ie snel en irritant.
quote:
Hoezo is het niet zo vreemd.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik checkte net je hyves, en toen zag ik dat we 3 gemeenschappelijke vrienden hebben.Lauriette van hier op Fok! (niet zo vreemd), Findel (helemaal niet vreemd) en een meisje die t vriendinnetje is van n vriend van mij (wel vreemd
).
Dus, wij hebben connecties.
Die gast op de achtergrond bij 2:03quote:
OMGquote:Op zondag 24 mei 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er 5 met hem
Waarvan geen 1 van Fok!
Lol, heeft die gast op 1:11 nou een Naruto cosplay aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef Kopbal het volgende:
beelden van de meeting:
Tering, dit is toch wel de meest trieste subcultuur die er is.
inderdaad, hardste fail sinds tijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Michielos het volgende:
`hahahahahaha TS geeft af op Emo's om vervolgens zelf op een emo filmpje te verschijnen.. WAT EEN MEGA FAIL![]()
'
![]()
Opeens is ie zelf ook Emo![]()
dat gaat over hippiesquote:
Joh, maar alles wat ook maar die kant op neigt is foutquote:
faalhaas, hippies hebben zeer veel goed gedaan voor de samenleving.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Joh, maar alles wat ook maar die kant op neigt is fout
En Hendrix was een hippiequote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
faalhaas, hippies hebben zeer veel goed gedaan voor de samenleving.
ga jij maar verder met south park kijken, is leuk joh.
echt wel, je opent het topic ten eerste in KLB, klaagbaak, daar klaag je over dingen; zoals hier emo's.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef wazoomie het volgende:
En al die nerdjes hier die mij vinden falen.. Volgens mij falen jullie harder. Ik heb hillegaar niks beweerd in deze topic.. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle jezus.Dat soort mensen hoort in een inrichting thuis of stuur ze naar Afghanistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |