xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDquote:
Topics openen over je eigen "soort" is het nieuwe snijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk is echt het doel van dit topc van dit topic?![]()
negatieve aandacht is ook aandacht![]()
?
Niet nodig. Emo is een rage die vanzelf doodbloedt mits je genoeg scheermesjes uitdeelt. Alhoewel die scenekids veel te blij zijn...quote:
Anders lees je het topic even?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef cvboer het volgende:
Een topic over emo's openen terwijl TS na een lichte aanpassing zeelf een emo is.
Foto TS--->[ afbeelding ].
IPV een topic openen op Fok! kun je je beter bij de kapper melden voor een spoedbehandeling.
Maar aan die mega bos dood haar te zien, heb je ruzie met de beste man. Misschien is dit een oplossing voor je probleem--->[ afbeelding ]
GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:14 schreef Onnoman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)2/human_bot_fly.html
Over één oog. Anders is het niet emo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
middellang haar over je oog heen
![]()
quote:
Daten?quote:
Wat een geheugen heb jij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Hé TS, had jouw vriendin niet je hyves verwijderd?
Uhu. Ik heb er 4010. Ik voel me stoer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo ja, dan weet ik weer dat jij degene was die zichzelf bij hyves kansloos als een artiest aanmelde om meer vrienden te krijgen
Hij heeft wel gelijk eigenlijk. Jezelf quoten is kut.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voel je je nu goed, nadat je zulks een mooie grap hebt gemaakt?
www.spatiegebruik.nlquote:
Ja. Kut, eh. Was voor een projectje van een onderzoeksbureau. Die titelschermen komen alleen niet overeen met de vraag die werd gesteld.quote:
Hoezo faal ik?quote:
Mijn eigen meetinghyve, ja.quote:
Het was een te verwachten topic. Dus ik dacht ik maak het maar aan. Post ik hier ook nog eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk is echt het doel van dit topc van dit topic?![]()
negatieve aandacht is ook aandacht![]()
?
True.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Als je hier vanmiddag bij gaat zitten krijg je een fristi, ga je bij masters of haartkoor zitten krijg je een beuk.
Bij nader inzien een QFT vanwege de hardheidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:59 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Topics openen over je eigen "soort" is het nieuwe snijden
Die is wel heel triest jaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:26 schreef Mendeljev het volgende:
Overigens is die Arthur in dat filmpje wel het toppunt van triestheid. Ben je 24 -- doe je mee aan subculturen en ga je naar meetings waar 12-jarigen naar toe gaan.. Nee.
Dat weet iedereen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef piekartz87 het volgende:
die manier van foto's maken ( jezelf met een kleine camera fotograferen in een spiegel, en zorg er wel altijd voor dat de camera er ook bij op staat) is toch alleen voor chicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |