Aangezien mijn vorige reactie z'n doel niet bereikte![]()
Waarom denkt TS bij voorbaat al elke dag minimaal een half uur zin te hebben om te beffen,
zonder zelf ooit de textuur, de smaak en de geur van een vrouwelijke vagina te hebben gevoeld?
Ontopic: ik doe het op dit moment al meerdere jaren - niet aaneengesloten voor de grapjassen -
en hoewel het met het juiste meisje echt genieten is, ook voor de man, krijg je op een gegeven
moment ook zelf behoeftes. Je laten pijpen, je vrouwtje neuken, ofwel zelf verwend worden door haar.
Ik denk dat geen enkele vrouw het aantrekkelijk vindt als een man zichzelf elke dag een half uur wegcijfert voor haar "genot" aangezien ook geen kerel elke dag meerdere keren gepijpt wilt worden.
Tuurlijk zijn er nu internet-hero's die zeggen: jawel! hoe vaker hoe beter!
Wacht maar eens af, totdat je een vriendin hebt, de eerste maanden gaat dat goed, daarna moet het groeien tot iets speciaals en fijns dat je op intieme momenten deelt, maar wat niet standaard moet worden.
Een belangrijk deel van het genot voor een vrouw zit hem erin dat een man zich uitslooft voor een vrouw, dat hij aan haar denkt en haar zo goed mogelijk probeert te verwennen.
Als dit deel wordt van de dagelijkse routine en na een half jaar de vrouw nog steeds geen mindering merkt in de bef-fascinatie van de man, voelt ze zich er ongemakkelijk onder.
Kortom:
Geniet, maar bef met mateAldus een man
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.