Heej ik heb een goede reden nodig om de kroeg in te gaan en daar ben ik naar aan het zoeken. Dus ik overweeg het nogsteeds.quote:
Het is altijd weekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Radobe het volgende:
omdat het bijna weekend is, maar nog niet helemaal.
Dat deed ik vroeger ook altijd... ik mis die tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef Radobe het volgende:
gewoon doorrollen van de kroeg naar de klas, dat deed ik vroegert ook.
Ja maar....quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef Radobe het volgende:
gewoon doorrollen van de kroeg naar de klas, dat deed ik vroegert ook.
Wow... normaal snap ik wel wat er bedoeld wordt maar... wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben net naar de Hangover.
Op zich jammer, ik weet dat ik daar nooit overheen kom
Wel een SUPER film
Wolverine, Star Trek, Terminator, Hangover. Binnenkort nog: Transformers 2 en G.I. Joequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef JJH het volgende:
Kan me niet heugen dat ik voor het laatst in een bioscoop geweest ben. Vast héél lang geleden...
Lang leven snelle internetverbindingen!
We hebben hetzelfde lijstjequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wolverine, Star Trek, Terminator, Hangover. Binnenkort nog: Transformers 2 en G.I. Joe
Nog even en hetzelfde potje pindakaas.quote:
Erger nog... als voorbereiding op Wolverine heb ik de complete animated series gedownload en gekeken in een marathonsessiequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef stbabylon het volgende:
Valt het jou ook op dat er 3 tekenfilms van toen we nog jongetjes waren tussen staan...
Ik ben pas onder de indruk als je een complete star trek marathon doetquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Erger nog... als voorbereiding op Wolverine heb ik de complete animated series gedownload en gekeken in een marathonsessie
Nees dat is voer voor psychosesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben pas onder de indruk als je een complete star trek marathon doetseries + films
Nee dat is de Highlander marathonquote:
Ow fuck dat doe ik idd nooit meer. Ik heb 3 dagen niet durven schijten omdat ik bang was dat mijn keutels zwaarden hadden en mijn benedenhoofd eraf zouden hakken. Dat zou fucked up zijn want dat is het hoofd waarmee ik denk.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef Kekaa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Individuele opdracht gehaald, presentatie gehaald!!! (en dan ga ik er maar even van uit dat de verslagen ook goed zijn...)
En dan alleen mn eindgesprek nog eind juni en dan ben ik helemaal klaar met school!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |