Haha, nou dan gaat mijn voorkeur toch uit naar het ragwerk van Wolfmotherquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja.. Weer even tot rust komen denk ik
Jam jam!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen maar een appelgebakje afbakken in de oven. Tijd niet gegeten, en aangezien ik deze nog in de vriezer had liggen
TV is zo geweldig. Het beeld kwaliteitquote:
pfff, dat gaat natuurlijk helemaal smullen wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
TV is zo geweldig. Het beeld kwaliteit.
HD tv voetbalkijken.
Kunnen we in juli alle kasteeltjes van Frankrijk goed zien tijdens de tour.
Moet 't wel in HD uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
TV is zo geweldig. Het beeld kwaliteit.
HD tv voetbalkijken.
Kunnen we in juli alle kasteeltjes van Frankrijk goed zien tijdens de tour.
Sport 1 HD heb ik de komende twee weken, kan ik iig woensdag de finale leuk zienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet 't wel in HD uitgezonden worden. Weet niet of daar al iets over bekend gemaakt is
Dat wordt straks smullen ja. Krengen hebben 1 nadeel; ze moeten er ongeveer 30 minuten in de ovenquote:
Oh, dat is dan wel leuk om te horen. Maar ze hebben waarschijnlijk ook geen datum genoemd, waardoor het ook in November beschikbaar kan komenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport 1 HD heb ik de komende twee weken, kan ik iig woensdag de finale leuk zien.
Eurosport HD doet het altijd.
Volgens de boer van de kabelboerderij gaan dit jaar nog NL1, 2, 3 en drie commerciele zenders op HD.
30 minuten toch nog, zo dat is een flinke periodequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wordt straks smullen ja. Krengen hebben 1 nadeel; ze moeten er ongeveer 30 minuten in de oven
" en dan nu de Ting Tings " NOTquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
Tsja.. te laat Eric!
Nee, de big pizza van Dr Oetker zijn in 15 minuten wel klaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
30 minuten toch nog, zo dat is een flinke periode. Zelfs mijn heerlijke pizza's hebben niet zo lang nodig
.
Ohh, is 't opgenomen van te voren? Handig dan jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" en dan nu de Ting Tings " NOT. De vorige keer werd er een plaat ingestart om na 30 seconden te worden afgekapt omdat de STER begon
. Handig zo'n van te voren opgenomen programma ..
Dr Oetkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
Nee, de big pizza van Dr Oetker zijn in 15 minuten wel klaar.
Deze moeten echt afgebakken worden volgens mij, waardoor het langer duurt voordat ze klaar zijn.
Zo ff journaal kijken, daarna weer de radio aanzetten
Geloof dat het donderdag wordt opgenomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohh, is 't opgenomen van te voren? Handig dan ja
Congratz!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo even een avondje niet klussen
Ik heb 'm onder het journaal opgepeuzeld. Smaakte heerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dr Oetker. Heerlijke pizza's zijn dat
.
En zijn ze al klaar ?
Ah, maar dan houdt Eric Corton geen rekening met de sterquote:Geloof dat het donderdag wordt opgenomen
Onze tv was bij ons wel een prioriteit gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel leuk om te horen. Maar ze hebben waarschijnlijk ook geen datum genoemd, waardoor het ook in November beschikbaar kan komen.
Ik wacht er nog wel even mee.. Heb sowieso andere prio's momenteel voor het geld (autootje), en daarnaast doet mijn huidige tv het ook nog prima. Vind het dan ook zonde om voor de digitale tv (wat ik wel in de toekomst bij Ziggo wil afnemen trouwens) een nieuwe tv te kopen.
Sport 1 is trouwens toch een betaalpakket?
Moet je daarna nog heel veel doen of ben je bijna klaar?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Morgen alles even schoonmaken voor de vloerenleggers, maar badkamer is bijna af
Het zou al zijn ingevoerd, maar de publieken zijn nog aan 't wachten op de HD-apparatuur voor de eindregie. Ach, waarom zou dit wel lukken? Op breedbeeld hebben we ook JAREN moeten wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport 1 HD heb ik de komende twee weken, kan ik iig woensdag de finale leuk zien.
Eurosport HD doet het altijd.
Volgens de boer van de kabelboerderij gaan dit jaar nog NL1, 2, 3 en drie commerciele zenders op HD.
Zeker niet wat voor ons overgehouden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 'm onder het journaal opgepeuzeld. Smaakte heerlijk
Kloptquote:Ah, maar dan houdt Eric Corton geen rekening met de ster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |