Ik zit op GAS, GAS, GAS te wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:18 schreef Noelle06 het volgende:weltrusten , jullie lullen het wel even vol he tot cos 300 met deze bunker muziek op de achtergrond.
Sorry, maar ik kan mijn ogen amper meer open houden, dus ik ga ook afhaken, trusten allemaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:18 schreef Noelle06 het volgende:weltrusten , jullie lullen het wel even vol he tot cos 300 met deze bunker muziek op de achtergrond.
Ach wat maken die paar verkeerde letters uit, maak je niet druk, eindigd alle2 op Tiesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef wimpeyV het volgende:
het moest zijn reacties, maar die omschrijving erectieswas ook niet misplaatst
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er een onderschriftje onder: fjoetail
Ciao Lavenderrquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan mijn ogen amper meer open houden, dus ik ga ook afhaken, trusten allemaal
Dag lieve lieve Mooiiii slaap lekker kus en ook aan je manntje we lezen elkaar gauw weer en heb weer ouderwets van je genotenquote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Prospera het volgende:
Disana&Dottey, bedankt voor jullie streamverslagen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan mijn ogen amper meer open houden, dus ik ga ook afhaken, trusten allemaal
Heej Prosperaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Prospera het volgende:
Disana&Dottey, bedankt voor jullie streamverslagen
Volgens mij wel,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over cunt gesproken: vanavond stond op de stream "je kan stemmen tot..." Is dat eigenlijk niet Vlaams en is het in het Nederlands niet gebruikelijk om te zeggen "je kunt.." ?
Dus dat. Graziequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij wel,
er kan gestemd worden tot
je kunt stemmen tot
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:20 schreef wimpeyV het volgende:
En Huubje was toch het lelijke eendje./kikkertje van DGK???
Niet je streken verliezen hoor..go girlquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dag lieve lieve Mooiiii slaap lekker kus en ook aan je manntje we lezen elkaar gauw weer en heb weer ouderwets van je genoten
slaap zequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
ik ga ook slapen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en tot ergens![]()
Trusten heksjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:25 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, heb het 25 dagen elke avond gezegt, nu dus voor de laatste keer.
Ik kijk in mijn Glazen Bolletje en inderdaad, het is er erg mistig dus kan niks vanavond voorspellen.
Ik beloof bij de volgende RLS heb ik een nieuw Bolletje aan geschafd en ga weer alles opnieuw voorspellen.
slaap lekker allemaal, nogmaals iedereen bedankt dat iedereen me gelijk een Thuisgevoel gaf op FOK.
tot gauw doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Laters Hex!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:25 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, heb het 25 dagen elke avond gezegt, nu dus voor de laatste keer.
Ik kijk in mijn Glazen Bolletje en inderdaad, het is er erg mistig dus kan niks vanavond voorspellen.
Ik beloof bij de volgende RLS heb ik een nieuw Bolletje aan geschafd en ga weer alles opnieuw voorspellen.
slaap lekker allemaal, nogmaals iedereen bedankt dat iedereen me gelijk een Thuisgevoel gaf op FOK.
tot gauw doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |