Je kan zo zien wie dat isquote:
Hmmm... Fuck, ik woon zo ongeveer naast de deur, en wil eigenlijk best wel langsgaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik woon helemaal in Friesland.![]()
[ afbeelding ]
Schiet op danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Fuck, ik woon zo ongeveer naast de deur, en wil eigenlijk best wel langsgaan
Ik ook....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik woon helemaal in Friesland.![]()
[ afbeelding ]
Je woont op t Baekelandplein?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Fuck, ik woon zo ongeveer naast de deur
Leuk dan kunnen wij jou ook gaan bekijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Fuck, ik woon zo ongeveer naast de deur, en wil eigenlijk best wel langsgaan
Haha!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja echt wel... heerlijk om te zien dansen.quote:
Neem de biertaxi.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er 20km vanaf maar heb teveel bier op om te rijden
TBO II 2425 hoursdays ....quote:
quote:
Nee hoor... ik wist helemaal niet dat je met d'r kon daten....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik las dat iemand uit Friesland het hoogste bod op een date met Marielin had gedaan, was jij dat?
Ja via de veiling die ze zelf deden. Ik heb er heel even over gedacht om te bieden maar toh maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor... ik wist helemaal niet dat je met d'r kon daten....![]()
[ afbeelding ]
![]()
Hoorde Fok!TV er niet bij te zijn?quote:
Dan waren we er nu nog geweestquote:
ksssssssstttttttttt ..........pssssssssssssstttttttttttquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:13 schreef Mirjam het volgende:
ksn dat experimenteren met de streams niet offline gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |