ik had he gecapt. ik was nog wakker van de ncahtdienst.. en ik volgde haar..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
die had ik op zo goed als exact hetzelfde moment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je 'm gewoon gejat had, jouw forum enzo, maar ik zie nu dat ze nét iets anders kijktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
die had ik op zo goed als exact hetzelfde moment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volg jij altijd naakte vrouwen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had he gecapt. ik was nog wakker van de ncahtdienst.. en ik volgde haar..![]()
en drukte op uitzend
Ik bel niet hoor ha ha,grapje was dat hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij zal dat toch goed moeten begrijpen lijkt mij
Billen Pimquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef Dottey het volgende:
sorry marielin als jij dat niet zo top vond/vind.. maar je stond er gewoon zo mooi voor![]()
vandaag ook pim zijn billen in beeld gebracht
sinds wanneer ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
....dus we krijgen over 2 weken weer een bunker ...en danny en b&B houden weer van elkaar
![]()
![]()
Ok muziek uit en dan gaan we vanaf nu hun volgen, goed planquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef Dottey het volgende:
Mag ik u voorstellen.. de nieuwe overlevers
Practisch de hele maandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je de hele maand vastgelegd?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook mooi. Had iets lichter gemogen.
Die foto in je icon, ben jij dat in 1989 (gezien de file details)? Zo ja, bij welke gelegenheid?quote:
Ciao D.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik het maar gezien ga houden. Morgen is het weer vroeg dag
Jij ook daar, gebeurt er nog wat boven ? Marielin al gezien hoe het nu werkt de streams enz...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef Dottey het volgende:
nou ik ga verder met poetsen etc.. hondje uitlaten..
ik wens jullie nog veel plezier.. kisses..
Dottey als jij nog ff door typt halen we de 300quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had he gecapt. ik was nog wakker van de ncahtdienst.. en ik volgde haar..![]()
en drukte op uitzend
Wijntje of iets anders ooit.........ik trakteerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef Dottey het volgende:
nou ik ga verder met poetsen etc.. hondje uitlaten..
ik wens jullie nog veel plezier.. kisses..
Jaah veel drank erin dan word het leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee drank....ik zeg drankkkkkkkkkkkkk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |