quote:
Ik wens alle dissociërende hottentotten exact hetzelfde!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef wimpeyV het volgende:
Ik wens alle alleenstaandemn c.q gehuwden, die geen enkele affiniteit meer hebben met hun partner, HEEL veel sterkte
That was a whole lotta Dotty!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kiijken of ik nog wat lichaamsdelen kan cappen
quote:
hahaha ik zeg we doen het gewoon opnieuw voor jou, dan hebben wij ook weer wat plezierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
jaaaaaa ik ben weer thuis...de finale kan beginnen en het feest ook![]()
'Ik heb lekker gewonnen'quote:
we moeten er nog 104quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef FuTilE het volgende:
Mjaa... komop, die 300 gaan we wel halen!
Echt geen idee... maar wel leuk dat ik m'n photobucket heb en wat leuke dingetjes kan uit zoeken...quote:
Kunnen we al stemmen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef Dottey het volgende:
Mag ik u voorstellen.. de nieuwe overlevers
whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee drank....ik zeg drankkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik zeg we doen het gewoon opnieuw voor jou, dan hebben wij ook weer wat plezier
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Pek het volgende:
Mijn mooiste cap was natuurlijk:
[ afbeelding ]
Met dank aan Dotty, blijkbaar?
die had ik op zo goed als exact hetzelfde momentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
die had ik op zo goed als exact hetzelfde moment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kan toevallig heeeeeel goed tegen grapjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je wel Mooiiiiiiii af en toe kan ik het niet laten he![]()
Evaaaaaaaaaa was grapje hoor![]()
Ik ook, maar die kunnen nu wel achterwege blijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ja die cam was ik aan het besturen iddquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de video nogquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zal dat toch goed moeten begrijpen lijkt mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
Jeetje .durf nu niet meer te bellen,zelfs Huub niet
ik had he gecapt. ik was nog wakker van de ncahtdienst.. en ik volgde haar..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je 'm gewoon gejat had, jouw forum enzo, maar ik zie nu dat ze nét iets anders kijktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volg jij altijd naakte vrouwen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had he gecapt. ik was nog wakker van de ncahtdienst.. en ik volgde haar..![]()
en drukte op uitzend
Ik bel niet hoor ha ha,grapje was dat hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij zal dat toch goed moeten begrijpen lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |