Draagt ze een bril? Heeft ze krullen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aangezien je dat weet kom je uit oost-brabant
*streept weer namen weg*
dit is net "wie is het" zo
[ afbeelding ]
is het een vrouw?
heeft ze een snor?
Dag meneer Qquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:38 schreef Sinceria het volgende:
Tja, ik ga ook maar slapen.![]()
Trusten allemaal!
thnxquote:
daar zit wat in....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:38 schreef Ajam het volgende:
[..]
Draagt ze een bril? Heeft ze krullen?
Is dat specifiek Oost-Brabants dan? Tilburgers zijn kruikenzeikers.. of hoort dat ook bij streek-specifieke kennis?
slaap lekker DDDquote:
Hoe gaat het met u deze avond?quote:
Mijn kennis reikt nog verder westwaarts. Maar ik ga er van uit dat je niet meer nodig hebt nu.quote:
het reikt westwaarts..dus je komt echt uit het oostenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:42 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn kennis reikt nog verder westwaarts. Maar ik ga er van uit dat je niet meer nodig hebt nu.
Ik vind het hier onwijs gezellig, maar ik moet voor mijn eigen bestwil echt gaan slapen nu.
Welterusten lieve mensen, puzzel ze nog
Vanuit Helmond gezien scheet.. vanuit Helmond gezien..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het reikt westwaarts..dus je komt echt uit het oosten
slaap lekker
ook bijzonder goed....de lamheid ligt hier laag maar ik begin wel pijn in mijn kaken te krijgen van het lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Redelijk lam doch bijzonder goed. En daar?
je trapt er niet in he...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Vanuit Helmond gezien scheet.. vanuit Helmond gezien..
idem...ff borrel leegdrinken en me niet verslikken in topics zoals deze:quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:49 schreef Ajam het volgende:
[..]
NeeSlim, weet je nog?
Oh, ik vind dit een veel te leuk spelletje om te gaan slapen. Maar nu toch echt.. lights off.
<klik>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |