Jah? Vind het zelf niet heel erg mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een compliment!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met een dronken duitse conducteur van 29 in zijn "treintje" ?
ik kan me geilere dingen voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met een dronken duitse conducteur van 29 in zijn "treintje" ?
Ja weet het, maar ik wil meteen alles doen dan, misschien dashbord eruit en een begin maken met m'n remleidingen en kabelboom.quote:
Subtiel, Sedan, subtiel.quote:
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.quote:
Ik ook ja, maar het ging in dit geval even voor de ervaring zelf heh !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.
Nou, wat een ervaring.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar het ging in dit geval even voor de ervaring zelf heh !
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.
Ja maar dat is Klaas, en Klaas is een baasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mannen en auto'squote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..
zal ik ook ff beginnen?quote:
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt nee
Dus wat zeg je er van, kan wel weer eens een knuffel gebruiken
Nee?quote:
quote:
Kun je dat eten?quote:
*druipt af*quote:
Als je een beetje een groot bekkie heb wel hoorquote:
Gayoquote:
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn autoquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn auto
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn auto
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |