Nog even na-gezwaffeld?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, daarna terug gegaan naar het café waar een vriend van me nog wasdaar was een rock&roll festival bezig
Dus dit was je eerste keer.quote:
Ik ook..quote:
Sinds dronke zonder "n" is, en 1 Duitse vrouw Duitsers zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Sinds wanneer zit er een spatie voor de ! ??
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!quote:
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmakenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je begrijpt wel dat er vast weer iemand gaat zeuren over meisje 1 nu, of niet?
En@ tt
Inderdaad zou er een nachtmerrie van krijgenquote:
Duitsers komen nooit alleenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sinds dronke zonder "n" is, en 1 Duitse vrouw Duitsers zijn.
Een echte KF TTquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook..
Ik ga slapen trouwens.
En niet met een dronken Duitse vrouw!
Slapen, dat moet jijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmaken![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!
Dat hoef je echt niet elk topic te herhalen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zelf ook 25% Duits, dus ik mag het
Ik heb hem gelukkig niet gezien....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het leukste is dat ik hem na de meet van donderdag het hem gewoon zie/hoor vertellen
Met z'n accent hehe
Moet de reputatie van de singles hoog houden hehquote:
Ik heb geen accent !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het leukste is dat ik hem na de meet van donderdag het hem gewoon zie/hoor vertellen
Met z'n accent hehe
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |