ow kom op, stel dat jeroen die 's nachts even had uitgevoerd had je echt niet meer bijgekomen hoorquote:
Dottey haar moment of famequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Susi het volgende:
Er zijn nog alleen maar tafel afruimende mensen te zien ?
aaaah gelukkig...want ik ben aan "D'" gewend geraaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende week alweer
Of wanneer kwam TBO2 precies?
Ja of weer is fijn een lange wandeling met mijn hondje maken, dat zal die vast waarderen gelukkig was mijn moeder wel zo lief om hem elke dag op te halen voor de activiteitenquote:
Hij zit in de knoopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja waar is die eigenlijk ? Nog met trip-wires bezig
wat zijn nu weer lowlife figuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
en Danny, en L.S.
En een paar van die lowlife figuren erbij
Eens kiijken of ik nog wat lichaamsdelen kan cappenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ow kom op, stel dat jeroen die 's nachts even had uitgevoerd had je echt niet meer bijgekomen hoor
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaah gelukkig...want ik ben aan "D'" gewend geraakt
Wat klinkt dat viesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kiijken of ik nog wat lichaamsdelen kan cappen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef wimpeyV het volgende:
Ik wens alle alleenstaandemn c.q gehuwden, die geen enkele affiniteit meer hebben met hun partner, HEEL veel sterkte
a.k.a. NowLive mensenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zijn nu weer lowlife figuren.
Oh heerlijk soulmuziek
Gooi er een opdracht in !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Er zijn wel lieverds hoor ,ik heb ze wel verwijderd uit vriendenlijstjes thats me,
Ow saaie streams
Volgens mij zouden wij best wel een goede RLS kunnen opzettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Dat Garbage nr was vanwege "I'm like an addict comin' at you for a little more"
Need moar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |